• Anonym (Sexuell preferens)

    Incelmännen har rätt att få ha som sexuell preferens att vilja ligga med samtyckande empatiska kvinnor som vill ligga för att vara snäll

    Incelmännen har rätt att få ha som sexuell preferens att vilja ligga med samtyckande empatiska kvinnor som vill ligga för att vara snäll.

    Vissa personer vill inte med oskulder. Vissa personer tänder på oskulder, vissa personer vill med feta personer, vissa män vill bara ligga med kvinnliga oskulder.

    Om incelmännen vill ligga med samtyckande empatiska kvinnor som vill ligga med ofriviligt manliga celibater/för att vara snäll så har de rätt till det. Då man får ha sin egna sexuella preferenser enligt lagen.

  • Svar på tråden Incelmännen har rätt att få ha som sexuell preferens att vilja ligga med samtyckande empatiska kvinnor som vill ligga för att vara snäll
  • Dr Nail
    Anonym (Jahadu) skrev 2019-12-03 12:04:51 följande:

    Men vilket jättebra förslag! Vilka kvinnor ska vi tvinga till det tycker du? Vems döttrar, fruar, flickvänner ska tvingas ställa upp?


    Det är inget val, liksom. Alla får bidra och turas om, så det blir fair and square. Hade jag haft en dotter så hade jag skickat henne med känslan av att ha gjort min medborgerliga plikt. Precis som med att betala skatt handlar det om inställningen!
  • Anonym (A 2)
    Fjäril kär skrev 2019-12-03 12:28:07 följande:
    1: sex är ingen rättighet
    2: sex är ingen skyldighet
    Sant.
  • Dr Nail

    Och tänk vad mycket tjafs vi vanligt folk kommer slippa! Också att dessa män riskerar att radikaliseras och hamna på nyheterna.

    Smart ju!

  • Anonym (Andreas)

    Incelmännen kan väl ligga med varandra?

    Problemet löst!

  • Anonym (??)
    Anonym (Sexuell preferens) skrev 2019-12-03 11:08:23 följande:

    Incelmännen har rätt att få ha som sexuell preferens att vilja ligga med samtyckande empatiska kvinnor som vill ligga för att vara snäll.

    Vissa personer vill inte med oskulder. Vissa personer tänder på oskulder, vissa personer vill med feta personer, vissa män vill bara ligga med kvinnliga oskulder.

    Om incelmännen vill ligga med samtyckande empatiska kvinnor som vill ligga med ofriviligt manliga celibater/för att vara snäll så har de rätt till det. Då man får ha sin egna sexuella preferenser enligt lagen.


    Men jaha? Är det du igen som gödslar forumet med dessa trådar? Vad vill du egentligen?

    Klart du får ha vilka preferenser du vill. Om du möter någon som kommer överens med dig får den givetvis ha sex med dig hur mycket den vill. Jag förstår inte vad det är du vill diskutera med alla dina trådar. 
  • Anonym (Sb)

    Öh ja självklart.

    Om en tjej som inte är sugen på sex helt frivilligt vill ligga med en man hon inte tänder på så har hon väl all rätt att göra det? Men tror det är ganska få tjejer förutom de med självskadebeteende som faktiskt skulle gå med på en så intim handling.

  • Anonym (A 2)
    Anonym (Sb) skrev 2019-12-03 12:47:32 följande:
    Öh ja självklart.

    Om en tjej som inte är sugen på sex helt frivilligt vill ligga med en man hon inte tänder på så har hon väl all rätt att göra det? Men tror det är ganska få tjejer förutom de med självskadebeteende som faktiskt skulle gå med på en så intim handling.
    Det tror jag med
  • Mimosa86
    Dr Nail skrev 2019-12-03 11:51:04 följande:

    Det bästa vore att skapa ett system där staten delar ut kvinnor till dessa män, så vi normala personer slipper deras gnäll. Gratis, så vi slipper även gnäll om sexköp.


    Aha det gamla slaverisamhället. Låter trevligt
Svar på tråden Incelmännen har rätt att få ha som sexuell preferens att vilja ligga med samtyckande empatiska kvinnor som vill ligga för att vara snäll