• Anonym (Mardrömsvärld)

    Skrämmande att vistas ute i samhället!

    Blir så förtvivlad över utvecklingen i vårt samhälle. Fick en chock när jag följde veckans händelser på polisens hemsida. Så mycket fasansfullt, mycket värre än jag kunnat föreställa mig.Tänker på killen som blev kidnappad i 9 timmar och utsatt för tortyr av 4 unga män som skulle råna honom som var i nyheterna igår.

    Läser om bortrövade och våldtagna kvinnor var och varannan dag, som i bästa fall hittas döda i kärr, människorov och busschaufförer som sparkas brutalt för att de säger till om ogiltiga biljetter. Ständiga helikoptersökningar i mitt område sista tiden, brandbilar som tjuter flera gånger per dag, skjutningar, upprepade bilbränder på parkeringen utanför. Barn som blir rånade på allt de äger och sparkade på väg hem från busshållsplatser osv osv.......

    Värst av allt är hur jag påverkats, blivit så rädd och helt förändrat min livsstil på kort tid. Besöker aldrig vänner eller går ut och roar mig efter mörkrets infall. Sitter hemma och är numera också rädd när jag ska gå motionsrundan i skogen.

    Hur fan ska det sluta? Det mest skrämmande är våldsutövarnas totala brist på empati för offret och auktoritet.Det är ungdomar som tappat allt hopp och skiter i allt som ger sig på andra. Som inte har någon respekt för samhället eller liv. Det
    är för jävlig utveckling.

    Har era liv påverkats? Känner ni er rädda, drabbade?

  • Svar på tråden Skrämmande att vistas ute i samhället!
  • Anonym (XXX)
    Anonym (k) skrev 2020-01-25 21:06:09 följande:

    Spelar ingen roll vilken fascism det är, den drivs bara av rädsla, och en del är väldigt lätt skrämda.
    Sen har du ett flock beteende på detta, som följer när man upptäcker någon flyttar på sig.
    För då vill man göra det samma, utan ens veta varför.

    Vi vuxna vi försöker lösa problem.
    Vilket fascismen aldrig är intresserad av, oavsett om den är höger eller vänster.

    Man söker svaren i EXTREMISM, och där finns aldrig svaren på våra problem.
    Inte ens någonsin.
    Och det är enkelt med lite psykologi och lura folk att bli rädda,eller göra nått de inte vill.
    Om nu du inte har den kunskapen, då ser du rätt igenom sån här extremism utan några som helst problem.
    Det är därför man vill begränsa kunskap och information, och där är SVT den stora fienden, då de är för sakliga.


    Som lågutbildad, så finns inget svar för en i M och mer till höger, då deras ekonomiska politik kommer bara göra det sämre för dom.
    För de fattiga och utsatta i samhället är nått fascister sätt sig på och förgör på vägen till toppen.
    Sen har vi inte ens kommit till den makalösa inkompetensen de uppvisar så fort de får makten.'
    Precis som de inte har en aning vad de gör, vilket säkerligen är sant också.


    Som sagt - du är hjärntvättad. SVT är INTE sakliga, de har en uttalad vänstergenusagenda. De har ett uttalatuppdrag att försköna vissa företeelser, t.ex. invandring, mångkultur, islam, homosex/trans och liknande, likhetsfeminism, genustrams. De arbetar emot Sverige som nation, kristendomen och alla traditionella svenska, europeiska och kristna värderingar.

    Och angående "rädsla" - läser du inga tidningar? Om du gör det, så ser du att det numera inträffar skjutningar, sprängningar, anlagda bränder, överfallsvåldtäkter, oprovocerad misshandel av främmande personer på gatan, rån på gatan, åldringsrån där man bryter sig in hos gamla försvarslösa människor, åldringsbedrägerier där man lurar gamla människor att lämna ifrån sig sina bankkoder eller skänka pengar till välgörenhetsorganisationer som inte finns, o.s.v. o.s.v..

    Det är väl FÖR FAN inte konstigt att folk är rädda..?! Alla fattar ju, att det bara är en tidsfråga innan de själva, eller någon anhörig eller nära vän drabbas... 
  • Anonym (Nej tack.)
    Anonym (XXX) skrev 2020-01-25 21:54:06 följande:
    Som sagt - du är hjärntvättad. SVT är INTE sakliga, de har en uttalad vänstergenusagenda. De har ett uttalatuppdrag att försköna vissa företeelser, t.ex. invandring, mångkultur, islam, homosex/trans och liknande, likhetsfeminism, genustrams. De arbetar emot Sverige som nation, kristendomen och alla traditionella svenska, europeiska och kristna värderingar.

    Och angående "rädsla" - läser du inga tidningar? Om du gör det, så ser du att det numera inträffar skjutningar, sprängningar, anlagda bränder, överfallsvåldtäkter, oprovocerad misshandel av främmande personer på gatan, rån på gatan, åldringsrån där man bryter sig in hos gamla försvarslösa människor, åldringsbedrägerier där man lurar gamla människor att lämna ifrån sig sina bankkoder eller skänka pengar till välgörenhetsorganisationer som inte finns, o.s.v. o.s.v..

    Det är väl FÖR FAN inte konstigt att folk är rädda..?! Alla fattar ju, att det bara är en tidsfråga innan de själva, eller någon anhörig eller nära vän drabbas... 
    Vänstern lider av kronisk förnekelse.
  • Anonym (k)
    Anonym (XXX) skrev 2020-01-25 21:54:06 följande:
    Som sagt - du är hjärntvättad. SVT är INTE sakliga, de har en uttalad vänstergenusagenda. De har ett uttalatuppdrag att försköna vissa företeelser, t.ex. invandring, mångkultur, islam, homosex/trans och liknande, likhetsfeminism, genustrams. De arbetar emot Sverige som nation, kristendomen och alla traditionella svenska, europeiska och kristna värderingar.

    Och angående "rädsla" - läser du inga tidningar? Om du gör det, så ser du att det numera inträffar skjutningar, sprängningar, anlagda bränder, överfallsvåldtäkter, oprovocerad misshandel av främmande personer på gatan, rån på gatan, åldringsrån där man bryter sig in hos gamla försvarslösa människor, åldringsbedrägerier där man lurar gamla människor att lämna ifrån sig sina bankkoder eller skänka pengar till välgörenhetsorganisationer som inte finns, o.s.v. o.s.v..

    Det är väl FÖR FAN inte konstigt att folk är rädda..?! Alla fattar ju, att det bara är en tidsfråga innan de själva, eller någon anhörig eller nära vän drabbas... 

    Sakligheten vart är den, att du upprepar det beteende jag sa om fascismen, hur hjälper det dig menar du?


    Du gjrode ju exakt det jag sade.


     


    Och SVT är till för alla, utom extremismen.
    Så det du säger där är vem du är och med tanke på ditt svar.


    Anonym (Nej tack.) skrev 2020-01-25 22:05:36 följande:
    Vänstern lider av kronisk förnekelse.

    Är det din saklighet?
    I så fall kan vi glömma dig direkt.

  • nihka
    Anonym (XXX) skrev 2020-01-25 21:54:06 följande:
    Som sagt - du är hjärntvättad. SVT är INTE sakliga, de har en uttalad vänstergenusagenda. De har ett uttalatuppdrag att försköna vissa företeelser, t.ex. invandring, mångkultur, islam, homosex/trans och liknande, likhetsfeminism, genustrams. De arbetar emot Sverige som nation, kristendomen och alla traditionella svenska, europeiska och kristna värderingar.

    Och angående "rädsla" - läser du inga tidningar? Om du gör det, så ser du att det numera inträffar skjutningar, sprängningar, anlagda bränder, överfallsvåldtäkter, oprovocerad misshandel av främmande personer på gatan, rån på gatan, åldringsrån där man bryter sig in hos gamla försvarslösa människor, åldringsbedrägerier där man lurar gamla människor att lämna ifrån sig sina bankkoder eller skänka pengar till välgörenhetsorganisationer som inte finns, o.s.v. o.s.v..

    Det är väl FÖR FAN inte konstigt att folk är rädda..?! Alla fattar ju, att det bara är en tidsfråga innan de själva, eller någon anhörig eller nära vän drabbas... 
    Försköna? Hur förskönar man? Tar något fult och gör det vackrare? Som till exempel homosexualitet då eller? Den "fula" homosexualiteten ska göras vacker? 

    Jag är inte rädd. Varför skulle jag vara det? Klart det händer saker och de allvarliga sakerna ska man ta itu med, men det gör knappast att jag ska vara rädd för att gå ut eller vistas i mitt hem. Vad är det för skrämselpropaganda? Va???
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • nihka

    Återigen på stan efter mörkrets inbrott, mellan 17 och 20. Inga brott att rapportera. Eller är det ett brott att gå mot röd gubbe? Flera inklusive jag själv gjorde det.


    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • StevenDiese
    nihka skrev 2020-01-26 10:30:14 följande:

    Återigen på stan efter mörkrets inbrott, mellan 17 och 20. Inga brott att rapportera. Eller är det ett brott att gå mot röd gubbe? Flera inklusive jag själv gjorde det.


    Det är jättebra att du känner dig trygg och och kan lämna dina små rapporter om lugnet i samhället. Men hur hjälper det de våldtagna kvinnorna, de boende runt alla sprängningar eller åldringarna som får falska hemtjänstbesök etc mm osv?

    Är det verkligen din agenda att vi ska stoppa huvudet i sanden och strunta i problemen?

    Och jag har inga problem med min trygghet heller, inte just nu iaf, men det betyder inte att jag tycker det är lugnt att det händer elände på andra ställen. Varför ska de boende i förorterna få lida för att vi andra är trygga? Det ger dom bara en ännu större känsla av att de inte är en del av samhället vilket i sin tur leder till fler barn och unga som vandrar in brottslighet.

    Nej riksdag och regering skiter i de utsatta områdena. De vill bara ha billig arbetskraft och medlemmars till sina fackförbund. Sen kallar de alla andra rasister och att man gör skillnad på människor när det faktiskt är de själva som behandlar människor som skräp bara på grund av var man bor.
  • klyban
    nihka skrev 2020-01-26 10:30:14 följande:
    Återigen på stan efter mörkrets inbrott, mellan 17 och 20. Inga brott att rapportera. Eller är det ett brott att gå mot röd gubbe? Flera inklusive jag själv gjorde det.

    Hur faan gör du nu när både M och KD vurmar för SD?
    C och L som alternativ?


    hur många meter var det? 88-ägd och avklarad!
  • nihka
    StevenDiese skrev 2020-01-26 11:27:26 följande:
    Det är jättebra att du känner dig trygg och och kan lämna dina små rapporter om lugnet i samhället. Men hur hjälper det de våldtagna kvinnorna, de boende runt alla sprängningar eller åldringarna som får falska hemtjänstbesök etc mm osv?

    Är det verkligen din agenda att vi ska stoppa huvudet i sanden och strunta i problemen?
    Vad bra att du ser att det inte är generellt farligt att gå ut och vara hemma.

    En del knäppgökar försöker ju göra gällande att det är så.
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • nihka

    Hemma idag. Kollar på skidor på tv. Det går rätt bra för Sverige. Ytterdörrarna är som vanligt olåsta.

    Inga brott att rapportera. 


    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • StevenDiese
    nihka skrev 2020-01-26 13:13:27 följande:

    Hemma idag. Kollar på skidor på tv. Det går rätt bra för Sverige. Ytterdörrarna är som vanligt olåsta.

    Inga brott att rapportera. 


    Olåsta dörrar kan jag tyvärr inte ha själv. Det springer runt ett ungdomsgäng i området och sliter i dörrar. Jag vet faktiskt inte hur jag ska lösa det? Barnen blir aningen skrämda när det händer.

    Får väl anmäla det som trakasserier snart men jag undrar om polisen ens tar emot anmälan.
  • nihka
    StevenDiese skrev 2020-01-26 13:39:14 följande:
    Olåsta dörrar kan jag tyvärr inte ha själv. Det springer runt ett ungdomsgäng i området och sliter i dörrar. Jag vet faktiskt inte hur jag ska lösa det? Barnen blir aningen skrämda när det händer.

    Får väl anmäla det som trakasserier snart men jag undrar om polisen ens tar emot anmälan.
    Klart du ska polisanmäla. Om inte polisen får in anmälningar har de knappast någon chans att försöka komma åt trakasserierna. Kan du sätta upp en webbkamera? 
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • StevenDiese
    nihka skrev 2020-01-26 20:19:45 följande:

    Klart du ska polisanmäla. Om inte polisen får in anmälningar har de knappast någon chans att försöka komma åt trakasserierna. Kan du sätta upp en webbkamera? 


    Jodå. Det finns på video men lite grumlig bild så får väl justera lite. Går nog att identifiera med en skolkatalog.

    Jag tycker ju som du ang polisen men samtidigt så vet jag ju erfarenhetsmässigt att de inte är så engagerade i mindre brott.
  • nihka
    StevenDiese skrev 2020-01-26 22:16:34 följande:

    Jodå. Det finns på video men lite grumlig bild så får väl justera lite. Går nog att identifiera med en skolkatalog.

    Jag tycker ju som du ang polisen men samtidigt så vet jag ju erfarenhetsmässigt att de inte är så engagerade i mindre brott.


    Låt polisen lämna över ärendet till socialtjänsten. Om trakasserierna även sker under skoldagen kan även skolan kopplas in.
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • nihka

    Åker buss. Ingen kriminalitet att rapportera. Många invandrare på bussen. En svag doft av tvättvål sprider sig.


    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • Anonym (XXX)
    nihka skrev 2020-01-26 10:27:31 följande:
    Försköna? Hur förskönar man? Tar något fult och gör det vackrare? Som till exempel homosexualitet då eller? Den "fula" homosexualiteten ska göras vacker? 

    Jag är inte rädd. Varför skulle jag vara det? Klart det händer saker och de allvarliga sakerna ska man ta itu med, men det gör knappast att jag ska vara rädd för att gå ut eller vistas i mitt hem. Vad är det för skrämselpropaganda? Va???
    Väldigt många människor, inklusive majoriteten av de muslimer du vurmar för, tycker faktiskt att utlevd homosexualitet är fel. Och den åsikten ska också respekteras. Men i SVT får man aldrig höra den åsikten från någon "vettig" person s.a.s., utan får man höra den alls så visar SVT upp den som ett exempel på en felaktig åsikt. I filmer som visas på SVT t.ex., så kommer den åsikten alltid från en vit, medelålders gnällgubbe. Som i slutet av filmen alltid erkänner att han hade fel och blir "snäll"...

    För att ta ett annat exempel på SVT:s hjärntvätt. Jag kan tyska och ser gärna på tyska TV-serier, t.ex. "Um Himmels Willen" och "Der Bergdoktor". I dessa serier, om en flicka blir gravid, så kan abort nämnas - men den personen som man ska se upp till och beundra i filmen (t.ex. bergdoktorn själv) är alltid återhållsam, och försöker hitta ett alternativ för flickan, så att hon inte ska behöva gå igenom aborten. Och på slutet blir det oftast ett bröllop i stället, de unga är så vackra i sina brudkläder, och paret ser fram emot sitt barn som ska komma!

    Jämför det med svenska TV-serier som beställts av SVT. T.ex. "Skärgårdoktorn". Jag minns ett avsnitt där en 16-årig flicka hade tagit sig in till fastlandet och gjort abort, och det framställdes som att hon var så duktig och mogen och självständig när hon hade klarat av detta själv, och lyckas dölja det från sina föräldrar. Och på slutet blev det skrattkalas, när man spekulerade i vem barnafadern kan ha varit. Som om aborten skulle varit en bagatell. 

    Du märker det antagligen inte, men SVT STYR oss hela tiden på det sättet. För att få oss att tycka vissa saker. Ett annat exempel är att man byter kön på karaktärer i utländska barnserier (t.ex. så att flygplanet får ett flicknamn och en flickas röst). Och köper man in en idé till en TV-serie och gör om den med svenska skådisar, så ändrar man så att alla hemmafruar får ett yrke, alla barn går på dagis fast de inte gör det i originalet, o.s.v.. För att vi ska uppfostras till att tycka att alla kvinnor måste arbeta utanför hemmet och alla barn måste gå på dagis. 
  • Anonym (Ja)
    Anonym (XXX) skrev 2020-01-27 17:57:06 följande:

    Väldigt många människor, inklusive majoriteten av de muslimer du vurmar för, tycker faktiskt att utlevd homosexualitet är fel. Och den åsikten ska också respekteras. Men i SVT får man aldrig höra den åsikten från någon "vettig" person s.a.s., utan får man höra den alls så visar SVT upp den som ett exempel på en felaktig åsikt. I filmer som visas på SVT t.ex., så kommer den åsikten alltid från en vit, medelålders gnällgubbe. Som i slutet av filmen alltid erkänner att han hade fel och blir "snäll"...

    För att ta ett annat exempel på SVT:s hjärntvätt. Jag kan tyska och ser gärna på tyska TV-serier, t.ex. "Um Himmels Willen" och "Der Bergdoktor". I dessa serier, om en flicka blir gravid, så kan abort nämnas - men den personen som man ska se upp till och beundra i filmen (t.ex. bergdoktorn själv) är alltid återhållsam, och försöker hitta ett alternativ för flickan, så att hon inte ska behöva gå igenom aborten. Och på slutet blir det oftast ett bröllop i stället, de unga är så vackra i sina brudkläder, och paret ser fram emot sitt barn som ska komma!

    Jämför det med svenska TV-serier som beställts av SVT. T.ex. "Skärgårdoktorn". Jag minns ett avsnitt där en 16-årig flicka hade tagit sig in till fastlandet och gjort abort, och det framställdes som att hon var så duktig och mogen och självständig när hon hade klarat av detta själv, och lyckas dölja det från sina föräldrar. Och på slutet blev det skrattkalas, när man spekulerade i vem barnafadern kan ha varit. Som om aborten skulle varit en bagatell. 

    Du märker det antagligen inte, men SVT STYR oss hela tiden på det sättet. För att få oss att tycka vissa saker. Ett annat exempel är att man byter kön på karaktärer i utländska barnserier (t.ex. så att flygplanet får ett flicknamn och en flickas röst). Och köper man in en idé till en TV-serie och gör om den med svenska skådisar, så ändrar man så att alla hemmafruar får ett yrke, alla barn går på dagis fast de inte gör det i originalet, o.s.v.. För att vi ska uppfostras till att tycka att alla kvinnor måste arbeta utanför hemmet och alla barn måste gå på dagis. 


  • nihka
    Anonym (XXX) skrev 2020-01-27 17:57:06 följande:
    Väldigt många människor, inklusive majoriteten av de muslimer du vurmar för, tycker faktiskt att utlevd homosexualitet är fel. Och den åsikten ska också respekteras. Men i SVT får man aldrig höra den åsikten från någon "vettig" person s.a.s., utan får man höra den alls så visar SVT upp den som ett exempel på en felaktig åsikt. I filmer som visas på SVT t.ex., så kommer den åsikten alltid från en vit, medelålders gnällgubbe. Som i slutet av filmen alltid erkänner att han hade fel och blir "snäll"...

    För att ta ett annat exempel på SVT:s hjärntvätt. Jag kan tyska och ser gärna på tyska TV-serier, t.ex. "Um Himmels Willen" och "Der Bergdoktor". I dessa serier, om en flicka blir gravid, så kan abort nämnas - men den personen som man ska se upp till och beundra i filmen (t.ex. bergdoktorn själv) är alltid återhållsam, och försöker hitta ett alternativ för flickan, så att hon inte ska behöva gå igenom aborten. Och på slutet blir det oftast ett bröllop i stället, de unga är så vackra i sina brudkläder, och paret ser fram emot sitt barn som ska komma!

    Jämför det med svenska TV-serier som beställts av SVT. T.ex. "Skärgårdoktorn". Jag minns ett avsnitt där en 16-årig flicka hade tagit sig in till fastlandet och gjort abort, och det framställdes som att hon var så duktig och mogen och självständig när hon hade klarat av detta själv, och lyckas dölja det från sina föräldrar. Och på slutet blev det skrattkalas, när man spekulerade i vem barnafadern kan ha varit. Som om aborten skulle varit en bagatell. 

    Du märker det antagligen inte, men SVT STYR oss hela tiden på det sättet. För att få oss att tycka vissa saker. Ett annat exempel är att man byter kön på karaktärer i utländska barnserier (t.ex. så att flygplanet får ett flicknamn och en flickas röst). Och köper man in en idé till en TV-serie och gör om den med svenska skådisar, så ändrar man så att alla hemmafruar får ett yrke, alla barn går på dagis fast de inte gör det i originalet, o.s.v.. För att vi ska uppfostras till att tycka att alla kvinnor måste arbeta utanför hemmet och alla barn måste gå på dagis. 
    Du har postat det här inlägget till fel person. Du får leta redan på "vurmaren" och delge din filosofiska hörna dit.

    Du verkar ha problem med att svensk TV speglar Sverige 2020. Kvinnor jobbar i hög utsträckning och barnen vistas i hög utsträckning på förskola. Det finns inget som heter dagis längre. Och abort är en rättighet.

    Förintelsens minnesdag idag. SVT rapporterar så klart. Problem med det också?
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • klyban
    Anonym (XXX) skrev 2020-01-27 17:57:06 följande:
    Väldigt många människor, inklusive majoriteten av de muslimer du vurmar för, tycker faktiskt att utlevd homosexualitet är fel. Och den åsikten ska också respekteras. Men i SVT får man aldrig höra den åsikten från någon "vettig" person s.a.s., utan får man höra den alls så visar SVT upp den som ett exempel på en felaktig åsikt. I filmer som visas på SVT t.ex., så kommer den åsikten alltid från en vit, medelålders gnällgubbe. Som i slutet av filmen alltid erkänner att han hade fel och blir "snäll"...

    För att ta ett annat exempel på SVT:s hjärntvätt. Jag kan tyska och ser gärna på tyska TV-serier, t.ex. "Um Himmels Willen" och "Der Bergdoktor". I dessa serier, om en flicka blir gravid, så kan abort nämnas - men den personen som man ska se upp till och beundra i filmen (t.ex. bergdoktorn själv) är alltid återhållsam, och försöker hitta ett alternativ för flickan, så att hon inte ska behöva gå igenom aborten. Och på slutet blir det oftast ett bröllop i stället, de unga är så vackra i sina brudkläder, och paret ser fram emot sitt barn som ska komma!

    Jämför det med svenska TV-serier som beställts av SVT. T.ex. "Skärgårdoktorn". Jag minns ett avsnitt där en 16-årig flicka hade tagit sig in till fastlandet och gjort abort, och det framställdes som att hon var så duktig och mogen och självständig när hon hade klarat av detta själv, och lyckas dölja det från sina föräldrar. Och på slutet blev det skrattkalas, när man spekulerade i vem barnafadern kan ha varit. Som om aborten skulle varit en bagatell. 

    Du märker det antagligen inte, men SVT STYR oss hela tiden på det sättet. För att få oss att tycka vissa saker. Ett annat exempel är att man byter kön på karaktärer i utländska barnserier (t.ex. så att flygplanet får ett flicknamn och en flickas röst). Och köper man in en idé till en TV-serie och gör om den med svenska skådisar, så ändrar man så att alla hemmafruar får ett yrke, alla barn går på dagis fast de inte gör det i originalet, o.s.v.. För att vi ska uppfostras till att tycka att alla kvinnor måste arbeta utanför hemmet och alla barn måste gå på dagis. 

    Vart får du hybrisen och bestämma vart en man stoppar sin kuk, eller kvinna gör med en annan kvinna.
    Och en ömsesidig önskan om detta?


     


    Jag tycker homosexualitet är det mest äckliga jag kan komma på, men jag förstår enkelt att det har inget med mig och göra.
    Och än mindre för mig att kommentera som fel.
    Utan dom är människor också, de har samma kärlek som du, med en minimi skillnad, de gillar samma kön.
    Och enda frågan är vart denna EXTREMA hybris komemr ifrån och om nått du inte ens har med att göra.


     


    SVT är samhälles information, det är fascistens värsta mardröm, gillar du inte SVT, titta inte på SVT.
    Och problemet löst.
    Och ett samhälle är till för alla, inte bara fascisten, om du nu ska inbilla dig du inte vill betala skatten.
    Att få bort samhällsinformation, och återge historia, det är hemska saker för er.
    Fakta, forskning och saklighet, är de värsta svär orden ni kan hitta.


     


    SVT är även annat, då SVT ska vara till för alla, dock inte extremism.
    För den ser fakta, forskning och saklighet som svärord.
    Finns många program jag finner patetiska och meningslösa, men vill du se bättre TV, varför titta på SVT.
    Saknar helt logiska grunder hör jag direkt.


     


    Och mellanösternislam funkar inte i Sverige så bra, det har jag noll problem att greppa.
    Dock hur man bemöter problemet går aldrig sköta genom, extremism, men försök berätta det för en fascist.


     


    Och lär dig vad fiction är, för det är samma som din verklighet.
    dvs det är inte på riktigt ens, vilket gör det lustigt.
    Man säger ifrån extremhögern att vänstern identifieringspolitik, som går ut på hjälpa.
    Men har aldrig varit maken till identifieringar högerextremister gör, bögar, de hemska invandrarna, den hemska SVT(där ni inte ens fattar det är för alla, och inte att allt är för alla) osv...osv...osv...osv...


    Och det finns kräk långt ute på vänstern också, men det säger dock inget här.


    hur många meter var det? 88-ägd och avklarad!
Svar på tråden Skrämmande att vistas ute i samhället!