• Anonym (Undrar)

    Bra eller dåligt?

    Är 20.000 kr bruttolön bra eller dåligt vad gäller ansvar som Mötesbokare med 200 kr för bokat besök åt Säljarna. Till det även marknadsföringsakriviteter.

    Är utbildad ekonom på universitetetsnivå.

  • Svar på tråden Bra eller dåligt?
  • Anonym (Undrar)

    Arbetar 40 timmar i veckan.,

  • Anonym (Undrar)

    Arbetar 40 timmar i veckan.,

  • Anonym (Undrar)

    Arbetar 40 timmar i veckan.,

  • Anonym (-)

    Jag är outbildad och arbetar mellan 20-23h/v med samma saker som du.

    Jag tjänar mellan 15-25 netto, beroende på månad (provision).

  • Anonym (***)
    Anonym (Undrar) skrev 2019-12-04 12:05:49 följande:

    Är 20.000 kr bruttolön bra eller dåligt vad gäller ansvar som Mötesbokare med 200 kr för bokat besök åt Säljarna. Till det även marknadsföringsakriviteter.

    Är utbildad ekonom på universitetetsnivå.


    Det är kanske en OK lön för jobbet, men varför vill du med din utbildning jobba som mötesbokare?


  • Anonym (Undrar)
    Anonym (***) skrev 2019-12-04 12:25:29 följande:

    Det är kanske en OK lön för jobbet, men varför vill du med din utbildning jobba som mötesbokare?


    Funderar på annat...
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (***) skrev 2019-12-04 12:25:29 följande:

    Det är kanske en OK lön för jobbet, men varför vill du med din utbildning jobba som mötesbokare?


    Känner att stort ansvar kan vara tufft så söker mig ofta till enklare jobb men långtifrån rätt egentligen.
  • Anonym (-)
    Anonym (***) skrev 2019-12-04 12:25:29 följande:

    Det är kanske en OK lön för jobbet, men varför vill du med din utbildning jobba som mötesbokare?


    På min arbetsplats, där alla arbetar som marknadskoordinatorer och mötesbokare, är alla utbildade inom branschen (utom jag då).

    Så det kan ju hända att TS är utbildad inom sälj/marknad/B2B
  • Anonym (HR)

    Du får nog hålla isär saker och ting...

    Jobbet som sådant.

    Din utbildning.