• Anonym (Flickvän)

    Han är för känslig och okänslig samtidigt...

    Vi har ett sexproblem.

    Min pojkvän är både för känslig och okänslig samtidigt. Han har mkt förhud som inte automatiskt far bak vid stånd (täcker hela plus någon cm extra om han inte själv drar bak den då), så det kan ha nåt att göra med det kanske.

    Han tycker beröring direkt på ollonet gör ont, även med tex tungan. Det går ok vid sex om förhuden far bak lite men om ollonet rör mot "väggarna" inuti eller om jag kniper för mkt så gör det ont. Men om förhuden är på så känns det bra vid sex men inte så att han kan komma av det (han är halvvägs där säger han). Bakrullad förhud + kondom gör ont.

    När han runkar själv så låter han förhuden vara kvar och liksom gnuggar utanpå den men då blir det ju mer stimulans än vid sex. När jag försöker göra så med handen så är det för löst eller för hårt :/ Han kan inte slappna av för är rädd att det gör ont. Samma vid oralsex. Det kan kännas skönt emellanåt men han är för spänd samtidigt, tappar ofta ståndet pga detta dessutom.

    Hjälp? Jag vill kunna göra så att han kommer...

    Han tycker vi kan prova en vibrator som jag håller i men jag har onanerat med såna innan och det är ju jättekraftiga vibrationer och kommer säkert göra ont...

    Det är som att det känns för lite tills det blir plötsligt för mkt och gör ont.

  • Svar på tråden Han är för känslig och okänslig samtidigt...
  • Anonym (Undrar)

    Hur länge har ni haft sex? Har det varit så hela tiden? Har han inte lyckats komma av samlag? Vet du om det har funkat med tidigare partners? Hur gammal är han?

  • Anonym (Flickvän)
    Anonym (Undrar) skrev 2019-12-04 13:27:38 följande:

    Hur länge har ni haft sex? Har det varit så hela tiden? Har han inte lyckats komma av samlag? Vet du om det har funkat med tidigare partners? Hur gammal är han?


    Han är ung (20), jag är hans första sexpartner. Nej han har inte lyckats komma av vare sig sex eller något jag gör men kommer lätt av att runka själv när jag är närvarande och smeker på andra ställen på hans kropp samtidigt så tror inte det är nervositet i allmänhet (förutom rädsla att det ska göra ont). Ja det har varit så här hela tiden. Vi har varit ett par i några månader.
  • Anonym (Flickvän)

    Han är bra på att göra det skönt för mig och jag kommer av sexet så jag vill ju kunna göra detsamma för honom...

  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Flickvän) skrev 2019-12-04 13:45:28 följande:
    Han är ung (20), jag är hans första sexpartner. Nej han har inte lyckats komma av vare sig sex eller något jag gör men kommer lätt av att runka själv när jag är närvarande och smeker på andra ställen på hans kropp samtidigt så tror inte det är nervositet i allmänhet (förutom rädsla att det ska göra ont). Ja det har varit så här hela tiden. Vi har varit ett par i några månader.
    Det kan vara svårt att komma igång med sex för killar, på ett sätt svårt att "ställa om" från onani till samlag. Själv var jag 28 vid debuten och det krävdes ganska många försök innan jag lyckades komma. Som tur var så tog flickvännen det lugnt och försökte hjälpa mig på olika sätt. Kanske en lösning kan vara att du är mer och mer delaktig när han smeker sig själv, att du har din han med där också på något vis. Och småningom kanske du kan "ta över" smekningen. Eller att ni växlar så att han smeker, du suger lite, han smeker igen osv. Och sen när det går tar du i munnen och suger försiktigt under utlösningen. Så att han vänjer sig vid att komma med och i dig liksom.
  • KimLinnefeldt
    Anonym (Flickvän) skrev 2019-12-04 13:45:28 följande:
    Han är ung (20), jag är hans första sexpartner. Nej han har inte lyckats komma av vare sig sex eller något jag gör men kommer lätt av att runka själv när jag är närvarande och smeker på andra ställen på hans kropp samtidigt så tror inte det är nervositet i allmänhet (förutom rädsla att det ska göra ont). Ja det har varit så här hela tiden. Vi har varit ett par i några månader.
    Ett par månader är jättekort tid, tycker jag. Det tar tid att lära känna varandra i detalj, vad som är skönast. Bra om ni både kan praktisera och prata om det, experimentera och njuta. 
  • Anonym (..)

    Är förhuden trång? Låter som ollonet är helt överkänsligt, eller kom du åt det med tänder vid oralsex?

    Klart du ska prova med en vibrator, i värsta fall är det väl helt enkelt oskönt? Finns väldigt många olika sorter, med olika kraftiga vibrationer. Och man behöver ju inte trycka så hårt heller. Testa kan ni göra.

    Själv skulle det inte ge mig någonting, men han kanske gillar vibrationer...

  • Anonym (Man48)

    Ge det tid

    Kan han runka själv å komma så kommer det lösa sig så småningom

    Se till å vara blöt å smörj in honom rejält

    Utan att göra en sån stor grej av det

    Så går det nog bra å stoppa in den

    Min fru kan inte runka av mig efter 27 år tillsammans , det gör ont helt enkelt.

Svar på tråden Han är för känslig och okänslig samtidigt...