• MrFlex

    Slidvibrator

    Ibland händer det att jag av misstag råkar kolla porr på nätet, inte sällan sk camgirls. Har noterat att det är väldigt vanligt att dessa tjejer använder en typ av sexleksak som jag inte riktigt förstår mig på. Det är någon form av vibrator som stoppas upp i fiffi med en typ av sladd som hänger ut. Ungefär som en jättespermier eller vibrerande OB. Allt som ofta agerar/spelar dessa tjejer även att de får som EP-anfallsliknande orgasmer av denna pryl.

    Jag fattar inte detta... Är inte eventuell a-punkt och g-punkt mest känsliga för tryck och inte vibrationer? Är det någon vanlig människa som använder dessa prylar och kan bjussa på en redogörelse? Är det värt att köpa en till frugan? I så fall, vad heter denna typ av leksak.

    Frågar åt en vän...

  • Svar på tråden Slidvibrator
  • Anonym (Birdie)

    I mainstreamporr fejkar alla tjejer åtminstone 9 gånger av 10. De kommer ju typ bara någon drar fram kuken, så inte särskilt trovärdigt även om jag fattar att män vill tro att det stämmer.

    Det enda som känns någorlunda äkta emellanåt är typ lesbisk porr.

  • Xzx

    "Råkar kolla på porr"?


    Jo, eller hur va :P


    Sluta hymla och säg som det är istället...

  • Anonym (QT89)

    Det är en vanlig vibrator som är blåtandstyrd och folk som kollar på deras livestreams kan skicka pengar till dom. Den börjar olika hårt o länge beroende på hur mycket du skickar till dom. Lite som en striptease fast med den underbara effekten att man får se kvinnans ansiktsuttryck när hon njuter (en av världens vackraste fenomen)

  • Anonym (Yk)

    Jag kan inte tro på att någon tror att det du beskriver är en riktig orgasm. De är skådespelare!! Vi?l du se på äkta så kolla på amatör videos istället.

  • Anonym (Birdie)
    Anonym (QT89) skrev 2019-12-04 15:16:11 följande:

    Det är en vanlig vibrator som är blåtandstyrd och folk som kollar på deras livestreams kan skicka pengar till dom. Den börjar olika hårt o länge beroende på hur mycket du skickar till dom. Lite som en striptease fast med den underbara effekten att man får se kvinnans ansiktsuttryck när hon njuter (en av världens vackraste fenomen)


    När hon låtsas njuta för att lättlurade män ska ge henne pengar.
  • HasseA

    Jag har tänkt som du, att det där måste ju vara fejk. Min fru känner i alla fall inte mycket av tex ett ägg därinne. "Jo, visst - det vibrerar.", typ. Har svårt att tro att de där är så mycket bättre, de går ju uppenbarligen på batterier de också, och då blir ju inte vibrationerna så starka.

    Plus som du säger, det kanske inte ens är vibrationer som är intressant just där inne.


Svar på tråden Slidvibrator