• Anonym (Lilla M)
    Thu 5 Dec 2019 00:01
    141 visningar
    8 svar
    8
    141

    Någon mer som är nykär och vill prata lite? :)

    Jag är så pirrar i hela kroppen-kär och önskar att jag hade någon kompis att prata med om det. Kanske någon här är i samma situation så kan vi dela med oss till varandra, både det underbara och osäkerheterna :)

  • Svar på tråden Någon mer som är nykär och vill prata lite? :)
  • Anonym (Också kär)
    Thu 5 Dec 2019 00:12
    #1

    Hur länge har ni träffats? Är ni ett par?

    Jag är också nykär, så otroligt förälskad i min kille jag varit tillsammans med ca 5 månader nu.

  • Anonym (Lilla M) Trådstartaren
    Thu 5 Dec 2019 01:09
    #2

    Oh vad roligt! Solig Ja, vi är ett par, har varit det i 6 månader nu! Vi bor i olika städer så vi kan bara ses varannan helg ungefär men skypar mkt och så emellan, men vi ska vara tillsammans hela julhelgen + nyår så jag längtar såå till det HjärtaDet känns som att jag upptäcker nya underbara saker med honom hela tiden! 

    Igår skypade vi på kvällen och jag sa att jag kommer ha svårt att sova eftersom jag är förkyld och då sa han att han kunde sjunga en vaggvisa för mig, haha, och jag förväntade mig att det skulle bli lite småpinsamt men roligt, och så visade han sig ha värsta otroliga sångrösten :O Jag blev helt mållös. Sitter nu och fantiserar om hur vi i framtiden kommer få barn och så ska han få sjunga för dem på kvällarna Drömmer 

  • Thu 5 Dec 2019 07:42
    #3

    Grattis till er! Hjärta
    Vad roligt med en kärleksfull tråd!

  • Thu 5 Dec 2019 08:51
    #4

    Mysigt med lite trevliga trådar :)
    Jag har haft en rätt jobbigt period sedan jag blev singel förra sommaren. Men nu sedan lite mer än en månad träffade jag Honom. Ses så ofta vi kan men ändå kan jag inte få nog <3

    Är rädd för att den där "oh shit" känslan ska komma så allt skiter sig. Men allt känns så rätt så jag bara hoppas att det håller i sig. Han pratar väldigt mycket, vilket är helt nytt för mig. Pratar om sina känslor och förhoppningar inför framtiden. Och jag älskar varje sekund!

  • Anonym (A)
    Thu 5 Dec 2019 11:51
    #5

    Vad härligt

  • Anonym (Lilla M) Trådstartaren
    Thu 5 Dec 2019 15:06
    #6
    Confused87 skrev 2019-12-05 08:51:29 följande:

    Mysigt med lite trevliga trådar :)
    Jag har haft en rätt jobbigt period sedan jag blev singel förra sommaren. Men nu sedan lite mer än en månad träffade jag Honom. Ses så ofta vi kan men ändå kan jag inte få nog <3

    Är rädd för att den där "oh shit" känslan ska komma så allt skiter sig. Men allt känns så rätt så jag bara hoppas att det håller i sig. Han pratar väldigt mycket, vilket är helt nytt för mig. Pratar om sina känslor och förhoppningar inför framtiden. Och jag älskar varje sekund!


    Oh vad mysigt!! Hjärta Det är så mycket som är nytt för mig med min nuvarande kärlek också. Tidigare har jag haft relationer med män som varit ganska bekväma, jag har gjort det mesta hushållsarbete etc men den här mannen passar upp på mig väldigt mycket, och det känns så ovant. Jag känner mig så uppskattad Solig Och kan verkligen relatera till känslan av att inte kunna få nog... jag är så kär så jag kan få en känsla helt plötsligt om jag tex är på jobbet att nu måste jag bara titta på den där bilden av honom... även fast jag sett den många gånger innan - och sitter och tittar på den och suckar drömmande och kan inte fokusera på jobbet, haha Drömmer Och varje gång jag får ett sms av honom så får jag fjärilar i magen, fast vi varit ihop i ett halvår Glad 


    Jag kan inte heller riktigt förstå hur fin han faktiskt är, haha Hjärta varenda liten millimeter Solig Det är som att alla utseendedrag som jag har uppskattat hos personer förut har kombinerats och med andra extra fina i samma person, finns inte minsta detalj som jag skulle vilja ändra på Glad

  • Anonym (Lilla M) Trådstartaren
    Thu 5 Dec 2019 15:07
    #7

    Och jag känner igen den där "o shit"-känslan. Jag har drömt en hel del mardrömmar om att han tröttnar på mig, blir kär i en annan etc... troligtvis för att det känns för bra för att vara sant Skäms

  • Thu 5 Dec 2019 18:03
    #8
    Anonym (Lilla M) skrev 2019-12-05 15:06:53 följande:

    Oh vad mysigt!! Hjärta Det är så mycket som är nytt för mig med min nuvarande kärlek också. Tidigare har jag haft relationer med män som varit ganska bekväma, jag har gjort det mesta hushållsarbete etc men den här mannen passar upp på mig väldigt mycket, och det känns så ovant. Jag känner mig så uppskattad Solig Och kan verkligen relatera till känslan av att inte kunna få nog... jag är så kär så jag kan få en känsla helt plötsligt om jag tex är på jobbet att nu måste jag bara titta på den där bilden av honom... även fast jag sett den många gånger innan - och sitter och tittar på den och suckar drömmande och kan inte fokusera på jobbet, haha Drömmer Och varje gång jag får ett sms av honom så får jag fjärilar i magen, fast vi varit ihop i ett halvår Glad 


    Jag kan inte heller riktigt förstå hur fin han faktiskt är, haha Hjärta varenda liten millimeter Solig Det är som att alla utseendedrag som jag har uppskattat hos personer förut har kombinerats och med andra extra fina i samma person, finns inte minsta detalj som jag skulle vilja ändra på Glad


    Jag har haft lite olika erfarenheter, män som tagit för givet och andra som nästan pjoskat med mig. Han får mig att känna mig.. Ja, allt på en gång! Uppskattad, vacker men fortfarande att vi är på samma plan, att vi är ett team. Vet inte hur jag ska beskriva det egentligen; pirrig, spänd och avslappnad på en och samma gång :)

    Det är så mysigt, alla kärlekslåtar på radion handlar om oss och till och med vädret verkar lite mer rosenskimrande ;)
Svar på tråden Någon mer som är nykär och vill prata lite? :)