• Anonym (O)

    Hur ofta har ni sex?

    Ni som är i förhållanden, hur ofta har ni sex med er partner?

    Jag valde att dela upp frågan mellan nyare förhållanden och långvariga förhållanden för jag gissar att det skiljer en del i svaren mellan de olika grupperna.

    Ni får gärna kommentera också.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur ofta har ni sex?
  • Anonym (distans)

    Varje dag när vi ses men vi har långdistans så vi ses inte så ofta. När vi inte ses så har vi skypesex kanske 2 ggr i veckan. 

  • Anonym (Gifta länge)

    En gång varannan vecka. Gifta i 40 år. Jag vill mer men inte frun. Får bli onani ett par gånger i veckan för att täcka upp behovet 

  • Anonym (Sällan)
    Anonym (Gifta länge) skrev 2019-12-05 15:57:21 följande:

    En gång varannan vecka. Gifta i 40 år. Jag vill mer men inte frun. Får bli onani ett par gånger i veckan för att täcka upp behovet 


    Så har vi också efter drygt 20 år som gifta. Hur gamla är ni? Vi är drygt 50
  • Anonym (Gifta länge)
    Anonym (Sällan) skrev 2019-12-05 16:27:00 följande:
    Så har vi också efter drygt 20 år som gifta. Hur gamla är ni? Vi är drygt 50
    Vi är 67 och 61. Jag behöver lite hjälp med piller annars funkar det bra
  • Anonym (Man)

    Är 50 plus å man, behöver piller ibland med, men ofta funkar det.
    Samlag några gånger i månaden, onani desto mer.

  • Anonym (Sällan)
    Anonym (Gifta länge) skrev 2019-12-05 17:43:48 följande:

    Vi är 67 och 61. Jag behöver lite hjälp med piller annars funkar det bra


    Bra att det finns piller. Jag är väl snart där jag också... Hur länge länge har ni haft sex så sällan? Har ni matchat bättre tidigare eller har du alltid velat ha mera?
  • Blower83

    Vi har varit ihop i 17 år. Nu på senaste tiden blir det 1-3 gånger i månaden. Frun tycker d är kanon men jag vill gärna ha oftare.

  • Anonym (Sällan)
    Blower83 skrev 2019-12-05 17:55:29 följande:

    Vi har varit ihop i 17 år. Nu på senaste tiden blir det 1-3 gånger i månaden. Frun tycker d är kanon men jag vill gärna ha oftare.


    Verkar inte vara ovanligt... Hur gamla är ni då?
  • Anonym (Gifta länge)
    Anonym (Sällan) skrev 2019-12-05 17:50:06 följande:
    Bra att det finns piller. Jag är väl snart där jag också... Hur länge länge har ni haft sex så sällan? Har ni matchat bättre tidigare eller har du alltid velat ha mera?
    Sista 10 åren som nu. Innan 1 gång i veckan. Tyckte jag också var för lite men får leva med det
  • Anonym (Sällan)
    Anonym (Gifta länge) skrev 2019-12-05 18:23:13 följande:

    Sista 10 åren som nu. Innan 1 gång i veckan. Tyckte jag också var för lite men får leva med det


    Jo man får anpassa sig. När vi var nygifta hoppades jag på 2-3 gånger i veckan, men det var svårt att få henne med på noterna så vi landade snart i 2-3 gånger per månad i stället. Nu är det nere på 1-2 gånger per månad. Kanske jag gav efter för lätt men jag var helt oerfaren och tänkte att jag kanske fick finna mig i att ha sällan. Lite jobbigt sen när jag någon gång fick höra att hon hade haft ofta med tidigare pojkvänner, men varje relation har väl sin karaktär.
Svar på tråden Hur ofta har ni sex?