• Anonym (123)

    Omöjlig kärlek

    För 16 år sedan bodde jag i Spanien under några års tid. Där träffade jag en man som jobbar som musiker. Vi blev störtkära, hade fantastiskt sex MEN han var gift och dessutom budist och vegan. Vi skulle aldrig funka tillsammans men kärleken och passionen var enorm. Jag beslöt mig tillslut att bryta med honom. Tiden gick jag träffade min nuvarande man, glömde dock aldrig min passion med den andra men maken och jag fick barn, en son som nu är 12. För ett år sedan reste vi på semester tillsammans till dena plats i Spanien och jag träffade denna man som fortfarande jobbar som musiker. Vi möts i en källare på väg från toaletten och kastar oss i armarna på varandra och kysser varandra så otroligt passionerat. Min man och jag går Ofta för att se bandet spela under den semestern och min passion och jag sammanträffar nästa var kväll utanför toaletten för att kyssas. Båda av oss säger till varandra att vi aldrig slutat tänka på varandra och nu när ett år gått sedan jag sist såg honom så drömmer jag fortfarande om honom flera gånger i veckan och tänker på honom var dag. Jag vet inte hur jag ska kunna glömma denna man, vet att vi är för olika för att fungera ihop men oj vilken kärlek

  • Svar på tråden Omöjlig kärlek
  • Anonym (ee)

    Hoppas att du ändrat detaljerna i detta för att skydda din familj.

  • Anonym (jury)
    Anonym (123) skrev 2019-12-05 17:44:25 följande:

    men oj vilken kärlek


    Eller Oj vilken dopaminkick att hångla i källaren, mens din man är ovanpå.

    Lite för banal otrohet till att någon skulle vilja filmatisera er omöjliga kärlekshistoria.
  • Anonym (Grus i dojjan.)
    Anonym (Oj) skrev 2019-12-05 17:45:58 följande:

    Oj oj, du var otrogen...


    Ja, usch vilken slampa.
Svar på tråden Omöjlig kärlek