• Fråntretillfyra

    Känns annorlunda vid ägglossning efter spiral

    Tog ut min hormonspiral i mitten av nov. Hade i måndags ägglossning (bekräftat med LH test och temp) har sedan dess haft stickningar och som en hållkänsla långt ner i magen.

    Här nog aldrig haft såhär vid ägglossning innan. Hade ni annan känsla i er kropp efter ni tagit ut hormonspiral? :)

  • Svar på tråden Känns annorlunda vid ägglossning efter spiral
  • Tigu

    Jag tog ut min hormonspiral i oktober och i november hade jag en sjuk kramade smärta, hade så sjukt ont, kunde inte stå upp eller ligga rakt, slutade med att jag la mig på golvet i fosterställning i en halvtimme sen kom sambon och masserade ländryggen åh sen blev de bättre. Hade lite molvärk under dagen men inte farligt, men kvällen kom smärtan

  • Fråntretillfyra
    Tigu skrev 2019-12-05 20:23:34 följande:

    Jag tog ut min hormonspiral i oktober och i november hade jag en sjuk kramade smärta, hade så sjukt ont, kunde inte stå upp eller ligga rakt, slutade med att jag la mig på golvet i fosterställning i en halvtimme sen kom sambon och masserade ländryggen åh sen blev de bättre. Hade lite molvärk under dagen men inte farligt, men kvällen kom smärtan


    Hur har det känts dagarna efter ägglossning? :) för har haft sådan konstig känsla sedan i måndags
  • Fråntretillfyra
    Tigu skrev 2019-12-05 20:23:34 följande:

    Jag tog ut min hormonspiral i oktober och i november hade jag en sjuk kramade smärta, hade så sjukt ont, kunde inte stå upp eller ligga rakt, slutade med att jag la mig på golvet i fosterställning i en halvtimme sen kom sambon och masserade ländryggen åh sen blev de bättre. Hade lite molvärk under dagen men inte farligt, men kvällen kom smärtan


    Hur har det känts dagarna efter ägglossning? :) för har haft sådan konstig känsla sedan i måndags
  • Tigu
    Fråntretillfyra skrev 2019-12-06 08:46:22 följande:
    Hur har det känts dagarna efter ägglossning? :) för har haft sådan konstig känsla sedan i måndags
    dagen efter kände jag bara av det lite, sen inget mer.
Svar på tråden Känns annorlunda vid ägglossning efter spiral