• Anonym (Horan)

    Många horor är offerkoftor?

    Hej!

    Det här ämnet vill jag diskutera på en seriös och saklig nivå och inget trams tack.

    Jag har tänkt mycket på det här med kvinnor som prostituerar sig bara för att få pengar och sedan klagar "ååh de är så synd om mig, Det är samhällets fel, ingen hjälper mig, jag blev utsatt för övergrepp, det är enbart männens fel etc etc" 

    är jag ensam eller finns här fler här som tycker att de har så stora offerkoftor på sig att de skulle till och med kunna tälta i dom?

    Varför tar dom bara inte och skaffar sig ett vanligt jobb som resten av oss? - är de för att dom då inte kommer kunna ha råd med den där gucci väskan om dom jobbar som städare t.ex.?

  • Svar på tråden Många horor är offerkoftor?
  • klyban

    Glömmer du av trafficking???
    Och hot, skador och död?


    hur många meter var det? 88-ägd och avklarad!
  • Anonym (Erik)

    OK, du vill vara seriös. Då kan du börja med att bevisa att det faktiskt är så, att horor klagar så mycket. Om du inte har en trovärdig källa, så är det ju bara dina åsikter/fördomar vi ska sitta och diskutera.

  • Anonym (ert)
    Anonym (Horan) skrev 2019-12-05 20:31:41 följande:

    Hej!

    Det här ämnet vill jag diskutera på en seriös och saklig nivå och inget trams tack.

    Jag har tänkt mycket på det här med kvinnor som prostituerar sig bara för att få pengar och sedan klagar "ååh de är så synd om mig, Det är samhällets fel, ingen hjälper mig, jag blev utsatt för övergrepp, det är enbart männens fel etc etc" 

    är jag ensam eller finns här fler här som tycker att de har så stora offerkoftor på sig att de skulle till och med kunna tälta i dom?

    Varför tar dom bara inte och skaffar sig ett vanligt jobb som resten av oss? - är de för att dom då inte kommer kunna ha råd med den där gucci väskan om dom jobbar som städare t.ex.?