• Rbcc93

    Tänder en lampa för att visa att man vill ha sex

    Jag har en fråga som slog mig härom dagen..

    Jag har hört om par som exempelvis tänder en lampa hemma för att indikera för partnern att man vill ha sex under kvällens gång.

    Detta skulle jag vilja göra en liten grej av i min sambos julkalender som han får av mig. Så tänker jag att man säkert kan göra det på flera sätt än en lampa. Har ni något lite diskret men kul sätt som ni signalerar att ni vill ha sex på kvällen ? ???? kanske har rullgardinen nere på köket etc?

    Jag har googlat efter inspo i massor men kommer inte fram till något konkret

  • Svar på tråden Tänder en lampa för att visa att man vill ha sex
  • Långbenopluto

    Men varför krångla till det? Jag är övertygad om att din partner tänder mer på att du ta eget initiativ med kroppen än en tänd lampa.... jisses.

  • Anonym (Bonde)

    Jag är nog ganska rakt på sak, föreslår att vi ska "lägga oss tidigt" eller "mysa" eller så. Min fru är otroligt diskret, kan ibland säga "jag går och duschar"...

    Jag tyckte idén med sexlampan är kul. Bara det är tillåtet för båda att inte nappa på inviten.

  • Anonym (G)

    Kul idé. Så om din partner inte är med på sex så är det bara att släcka lampan. Hemma hos oss lyser det hela tiden.

  • Praktisk58

    Kondom I adeventskallendern istället för choklad.

    Röd lampa används I Amstrad.

    Blå för upptagen.

  • Anonym (Gladiator)

    Hade en tjej när jag yngre som sa att hon ville knulla.
    Det funkade varje gång.

  • EmberEyes
    Anonym (Gladiator) skrev 2019-12-06 16:17:28 följande:

    Hade en tjej när jag yngre som sa att hon ville knulla.
    Det funkade varje gång.


    Jag är 40+, och det funkar fortfarande för mig. Helt fantastiskt hur effektivt livet blir när man kommunicerar direkt med varandra istället för att hålla på med koder och smusslande. Men folk kanske går igång på att leka kalla-kriget spioner?
  • Panduro
    Anonym (Bonde) skrev 2019-12-06 14:51:56 följande:

    Jag är nog ganska rakt på sak, föreslår att vi ska "lägga oss tidigt" eller "mysa" eller så. Min fru är otroligt diskret, kan ibland säga "jag går och duschar"...

    Jag tyckte idén med sexlampan är kul. Bara det är tillåtet för båda att inte nappa på inviten.


    Att föreslå att ni ska lägga er tidigt tycker inte jag är så rakt på sak. Enklast är väl att fråga "Vill du knulla ikväll?"
  • Anonym (...)

    Åh herregud vad påtvingat, pressande och framför allt avtändande med att tända en lampa..

  • Anonym (Sorgligt)

    Patetiskt med alla som koketterar över att de minsann säger knulla till varandra och varför gör inte alla som vi, vi som vet bäst?

  • Anonym (Kim)

    I en julkalender ska du ta ut svängarna och busa. I vardagen så är väl närheten viktigast. En smekning, en blick, en extra kyss som ger mersmak. Visa att du vill ha sex.

Svar på tråden Tänder en lampa för att visa att man vill ha sex