• Anonym (Elsa)

    Vad blir det för sex ikväll?

    Som rubriken, vad blir det för sex ikväll? Jag hoppas på lite sex med mannen, han ska på julfest så jag hoppas han inte blir för sen! Kanske har han kåtat upp sig på julfesten genom att kolla in kvinnor. Inte mig emot. Då får han komma hem och slicka mig, och så kan vi ha lite analsex. Var ser ni fram emot ikväll eller i helgen?

  • Svar på tråden Vad blir det för sex ikväll?
  • Anonym (Grus i dojjan.)

    Ett par goda ostmackor och en kopp kaffe skulle va fint.

  • Anonym (Onanisten)

    Ska testa nya leksaken ikväll igen och se om den är lika bra som den var igår ????

  • Anonym (Bay)

    Förhoppningsvis blir det inget sex ikväll, eller framöver, då jag inte tänder på min partner.

  • Anonym (Du å ja Elsa)
    Anonym (Elsa) skrev 2019-12-06 16:07:32 följande:

    Som rubriken, vad blir det för sex ikväll? Jag hoppas på lite sex med mannen, han ska på julfest så jag hoppas han inte blir för sen! Kanske har han kåtat upp sig på julfesten genom att kolla in kvinnor. Inte mig emot. Då får han komma hem och slicka mig, och så kan vi ha lite analsex. Var ser ni fram emot ikväll eller i helgen?


    Kul, jag har exakt samma förhoppning! Men jag hoppas nog att han gör mer än kollar in andra kvinnor. Han får gärna komma hem nydoppad och rejält kåt! Kommer antagligen inte hända, men hoppas går ju...
  • Anonym (Bapim)

    Har bjudit in en kvinna ikväll. Hoppas på bröstsex med henne.

Svar på tråden Vad blir det för sex ikväll?