• Anonym (ManSomGillarSexChat)

    Tjejer, varför så lång startsträcka innan sexchat?

    Tjejer, jag har en hel del erfarenhet av sexchat med kvinnor och min bild är att många av er älskar att få visa upp er anonymt och sexigt. Även här på FL lägger många ut intima, sexiga bilder och jag tror de tänder på all uppskattning de får.

    Frågan är då varför det tar så lång tid innan ni vågar träffa nån anonymt på tex. kik eller snapchat, varför inte bara bjuda till och njuta av det anonyma (sexchat)livet?

  • Svar på tråden Tjejer, varför så lång startsträcka innan sexchat?
  • Fjäril kär

    Att lägga upp fina bilder på sig själv lättklätt tex betyder inte per automatik att man vill sexchatta.

  • Anonym (G)
    Fjäril kär skrev 2019-12-07 17:26:41 följande:
    Att lägga upp fina bilder på sig själv lättklätt tex betyder inte per automatik att man vill sexchatta.
    Verkligen inte
  • Godisbuske

    Är ju bara trasiga och eller tjejer med extremt bekräftelsebehov som lägger upp bilder här. Ingen självrespekt alls.  Är dem något att ha liksom ? ens att sexchatta med. 

  • Tukt

    Varför är kvinnor si och så? Varför gör de på detta viset?
    Varför är män rövhål. Måste alla män...osv.
    Sluta se kön och börja se person, så kanske det är lättare att få svar.

  • Anonym (ManSomGillarSexChat)

    Nej kanske inte per automatik men jag tänker att det ändå handlar om att visa upp sig själv och få andra att tända på en. Och det är ju ofta det sexchat handlar om, att skicka sexiga bilder till varandra och höra hur tänd motparten blir?

  • Fjäril kär
    Anonym (ManSomGillarSexChat) skrev 2019-12-07 17:35:41 följande:

    Nej kanske inte per automatik men jag tänker att det ändå handlar om att visa upp sig själv och få andra att tända på en. Och det är ju ofta det sexchat handlar om, att skicka sexiga bilder till varandra och höra hur tänd motparten blir?


    Sexchatta gör jag bara med en man jag känner och verkligen är intresserad av.

    Inte en random okänd snubbe på något forum/dejtingsida.
  • Mattiask

    Alla gillar vi olika, vissa gillar å lägga ut bilder,sexchatta eller nått.


    Jag kan tycka det är skoj å sexchatta, behöver inte vara cybersex utan mer intressant å prata om sex, tips, råd, erfarenheter..typ.

    Men som sagt, alla gillar inte det å det får man respektere, generellt så tror jag det är mer killar än tjejer som gillar det.

  • Anonym (ManSomGillarSexChat)
    Tukt skrev 2019-12-07 17:33:30 följande:

    Varför är kvinnor si och så? Varför gör de på detta viset?

    Varför är män rövhål. Måste alla män...osv.

    Sluta se kön och börja se person, så kanske det är lättare att få svar.


    Tack ditt svar hjälpte verkligen.
  • Anonym (Hanna)

    Det kanske inte är dem kvinnorna du kommer i kontakt med som är den typen som vitt och brett vill se chatta eller skicka nakna bilder. Alla kvinnor är inte intresserade av det.

  • Anonym (Emma)
    Anonym (Hanna) skrev 2019-12-07 17:46:51 följande:

    Det kanske inte är dem kvinnorna du kommer i kontakt med som är den typen som vitt och brett vill se chatta eller skicka nakna bilder. Alla kvinnor är inte intresserade av det.


    Eller så kanske TS inte är så intressant som han tror...
  • Anonym (Hanna)
    Anonym (Emma) skrev 2019-12-07 18:25:55 följande:

    Eller så kanske TS inte är så intressant som han tror...


    True that!
  • Anonym (Tjejkompisen)

    Bekräftelse pga bild man lägger upp kräver ju inte att man själv är upphetsad. Man lägger upp bilden, det känns bra att höra fina saker och det är det. 

    Sexchattande är jobbigt, krävande och meningslöst om man inte själv är upphetsad. Jag tänder inte på någon utan att känna personen rätt bra. Så därför är sexchatt med anonym man helt meningslöst för mig. Med någon man känner kan det vara kul. 

Svar på tråden Tjejer, varför så lång startsträcka innan sexchat?