• Anonym (H)

    Vilken typ av man/kvinna brukar dra sig till er?

    Har ni märkt att ni oftast attraherar en viss typ tjej/kille? Vad är det för typ?

    För egen del har jag märkt att typ 8-9/10 som tar kontakt och blir intresserade av mig är invandrare, lågutbildade (enbart grundskola), män som lider av fetma och sociala/psykiska problem, samt typ volvoraggare vars största intresse är bilar och dricka öl. Ibland är de en kombination av ovanstående. Vet inte varför just dessa alltid dras till mig, men så är det. Som sagt, hur ser det ut för er?

  • Svar på tråden Vilken typ av man/kvinna brukar dra sig till er?
  • Anonym (Cleo)

    Högutbildade äldre män, ser ut som en typisk Dressmann-modell... hälften av de är gifta dessutom. (jag är själv frånskild och 43 år)

    Jag vill gärna ha en äldre man och gärna högutbildad. Men inte en gift man...

  • Anonym (Tjejen)

    Osjälvsäkra, oerfarna, introverta, intelligenta killar, ofta östasiater (har blivit flirtad med av ALLA östasiatiska män jag känt i mitt liv som är väl 10 st).

    Aldrig blivit flirtad med av någon av din typ, TS. Mysko att det är så att det faktiskt är en speciell typ. 

  • Anonym (Hind)

    Jag misstänker att de lågutbildade oattraktiva männen tar den de kan få och flörtar med alla.

    Ingen speciell typ flirtar med mig. Ingen alls faktiskt. Men jag flirtar med de jag blir intresserad av, och det brukar gå bra.

  • Anonym (Elin)

    Alfahannar, typiska alfahannar. De med bredast axlar, bredast käke och mest skäggstubb :) Haha! Jag dras till dom också i o f s

  • Anonym (Tjejen)
    Anonym (Hind) skrev 2019-12-09 16:57:21 följande:

    Jag misstänker att de lågutbildade oattraktiva männen tar den de kan få och flörtar med alla.

    Ingen speciell typ flirtar med mig. Ingen alls faktiskt. Men jag flirtar med de jag blir intresserad av, och det brukar gå bra.


    Nej lågutbildade flirtar inte med mig... 


    Inte alfa-hannar heller för den delen. 

  • Anonym (Elin)

    Listigt. Själv har jag aldrig varit med om att en östasiatisk kille flirtat tror jag.

  • Fjäril kär

    Majoriteten är äldre män och oftast är de akademiker av olika slag. Dock inte så konstigt då jag oftast rör mig i akademiska kretsar där det också finns många äldre snygga män.

  • Anonym (op)
    Anonym (H) skrev 2019-12-09 16:27:20 följande:

    Har ni märkt att ni oftast attraherar en viss typ tjej/kille? Vad är det för typ?

    För egen del har jag märkt att typ 8-9/10 som tar kontakt och blir intresserade av mig är invandrare, lågutbildade (enbart grundskola), män som lider av fetma och sociala/psykiska problem, samt typ volvoraggare vars största intresse är bilar och dricka öl. Ibland är de en kombination av ovanstående. Vet inte varför just dessa alltid dras till mig, men så är det. Som sagt, hur ser det ut för er?


    Psykiskt sjuka.
    Narcissister.
    Extroverta.
  • Anonym (Han o Hon)

    Jag faller sällan för smicker. Jag är alltid trevlig och tillmötesgående men jag tillåter inte att vem som helst flirtar med mig.

    Sportiga, söta män är min typ och flirtar de med mig så kan jag godta det, men mörkhyade, akademiker eller typiskt vackra modell-utseende kommer inte långt hos mig. Jag är väldigt kräsen. Vill ha en man med udda utseende och utmärkande drag. Men i slutändan är det deras person som är viktig.

Svar på tråden Vilken typ av man/kvinna brukar dra sig till er?