• Anonym (Hejj)

    Panik!!

    Hej!! Nu är det så att jag har 100kr kvar

    På mitt konto och tre små barn. Jag vet inte ens om min sjukskrivning kommer bli godkänt för nu har jag väntat sen augusti. Jag har skickat in allt jag kan. Jag bara går ocj väntar.. allt jag haft har jag använt till räkningar och mat för oss. Nu är allt slut och jag kan inte somna för jag mår hemskt. Pojkarna fyller år på onsdag och jag skulle göra lite tårta och kalas för dom på fre. Men jag har ju inte råd. Som tur är köpte jag några presenter under hösten och stoppat undan det. Men även om jag kan ta fram glass på fredag så har jag panik att det är två v kvar till bb(syftar på maten) Jag vet inte vad jag ska sälja eller göra.... kan någon ge mig ett bra tips!

  • Svar på tråden Panik!!
  • Anonym (Hejj)
    Anonym (S) skrev 2019-12-09 22:07:36 följande:

    Akuta matpengar från soc?

    Giving People?


    Hur gör man med soc? Giving people ska jag kolla upp tack
  • Anonym (Hejj)
    enable007 skrev 2019-12-09 22:09:05 följande:

    Var är deras pappa förresten ?


    Han bor inte kvar i landet eller kontaktbar. Tyvärr
  • enable007
    Anonym (Hejj) skrev 2019-12-09 22:09:55 följande:

    Han bor inte kvar i landet eller kontaktbar. Tyvärr


    Vart bor ni själv ?
  • Anonym (V)

    Vad är det som gjort att ni hamnat i den här situation?

  • LoveRain
    Anonym (V) skrev 2019-12-09 22:13:19 följande:

    Vad är det som gjort att ni hamnat i den här situation?


    Det framgår ju av trådstarten :)

    TS, var i landet bor du?
  • Anonym (Hejj)
    Anonym (V) skrev 2019-12-09 22:13:19 följande:

    Vad är det som gjort att ni hamnat i den här situation?


    Jag skadade mig på mitt jobb i aug tyvärr och är fortfarande inte återhämtad. Maken hände väl inte så myclet han vantrivdes i Sverige från början och orkade inte bo här längre. Vill helst inte tänka på det för jag kan inte förstå att man som förälder kan välja att bara dra. Tyvärr.
  • Anonym (Hejj)
    LoveRain skrev 2019-12-09 22:16:29 följande:

    Det framgår ju av trådstarten :)

    TS, var i landet bor du?


    Bor i Närke
  • Anonym (Hejj)

    Observera att jag absolut inte är ute efter att någon ska tycka stackars ensam mamma. Jag jobbar ihjäl mig på att bli återhämtad och få börja jobba igen för mina barns skull och vår framtids skull... trodde aldrig alla sparpengar skulle försvinna såhär fort.

Svar på tråden Panik!!