• Anonym (Kan inte gå vidare)

    Kan inte släppa det.. varning för känsligt innehålö

    Hej,

    2016 var jag singel och en del ute på krogen, träffade mycket nytt folk och levde livet utanför mammarollen varannan vecka.

    En kväll på krogen så träffar jag en man som jag dansade och pratade med, han fick mitt nummer och vi gick åt olika håll.

    Han skrev nåt sms som jag inte återkopplade på.

    Efter någon månad är jag ute med min bror och en väninna varav vi stöter på mannen igen som är märkbart irriterad. Det visar sig att han känner min bror och har uppenbart respekt för honom.

    När bror inte är i närheten börjar han bli otrevlig, frågar vart jag varit, att jag var hans kvinna osv.

    Jag är inte så känslig och kunde väl vifta bort det mest, lillebror kände på sig att nåt var tokigt och frågade om nåt va fel.

    Jag gick på toaletten, märker inte att mannen är bakom mig, han smyger med in och låser. Han trycker ner mig på toan och slår mig i ansiktet. Vansinnig över att jag bara försvann. Jag blir förbannad o knuffar in honom i dörren.

    Han tyckte att jag skulle suga av honom som ursäkt, och börjar klä av sig. Jag vägrar. Han slår mig säkert 5 gånger innan min vän börjar banka på dörren för att kolla vart jag tog vägen.

    Då blev han skraj o öppnade.

    Både vän o bror tillsammans med en väktare märkte att något hänt. Jag nekar. Vakten slänger ut honom och ringer polisen, han åker in för fylla. Vilket inte stämde. Polisen kommer till mig och frågar om jag vill anmäla något och jag säger nej.

    Jag ångrar mig så gruvligt. Men jag var och är så sjukt skraj för denna man. Han har tydligen ett förflutet som kvinnomisshandlare har jag fått veta och ett stort nätverk. Vi bor i samma stad och jag ser honom säkert en gång i veckan.

    Kam inte släppa det här....

    Tips och råd???? :(

  • Svar på tråden Kan inte släppa det.. varning för känsligt innehålö
  • Anonym (A)

    Men om han inte gjort något på 3 år, så borde du kunna känna dig lite lugnare. Han vågar nog inte, blev väl rädd när polisen kom.

  • Anonym (Hm)
    Anonym (A) skrev 2019-12-10 13:33:30 följande:
    Men om han inte gjort något på 3 år, så borde du kunna känna dig lite lugnare. Han vågar nog inte, blev väl rädd när polisen kom.
    Tror jag med
  • Pierott

    Ser ni varann varje vecka i tre års tid utan att nått hänt så behöver du knappast oroa dig för att nått ska hända nu helt plötsligt. Så oroa dig för honom behöver du inte.

    Men mår du dåligt av händelsen så får du ta kontakt med psykolog för att bearbeta händelsen.

Svar på tråden Kan inte släppa det.. varning för känsligt innehålö