• Anonym (LO)

    Är ej intresserad

    Alltså ärligt, har träffat en kille nu i 4 månader, han kunde inte säga själv att han gillade mig så hans vän gjorde det åt honom.

    Vi båda är unga men han är 1 år äldre endast och är väldigt omogen, han vill aldrig hitta på något, har frågat honom oavsett vad. Vet att han är en fin kille, det är det som gör så ont.

    Men det funkar liksom inte i längden, vi har inget vardagsliv ihop och vi ses sällan, han har även fullt upp med poker spel som han avgudar.

    Han stöttar också hellre hans vänner än mig och förstår inte saker och innebörd.

    Vet inte vad jag ska säga, men känner att jag lika gärna kan leva ensam och satsa på annat.

  • Svar på tråden Är ej intresserad
  • CitronTulo

    Om du känner redan efter några månader att han är fel för dig så ska du såklart inte fortsätta att hänga ihop med honom!

    Ni är unga och kommer kanske ha ett antal relationer till innan ni hittar rätt, inget konstigt med det!

  • Anonym (A)
    CitronTulo skrev 2019-12-11 08:24:17 följande:
    Om du känner redan efter några månader att han är fel för dig så ska du såklart inte fortsätta att hänga ihop med honom!

    Ni är unga och kommer kanske ha ett antal relationer till innan ni hittar rätt, inget konstigt med det!
    Håller med
Svar på tråden Är ej intresserad