• Anonym (Missförvirrad)

    Har jag missat äl? Bild. :(

    Hej! Börjat med äl tester, och har gjort två st per dag, längst nere är från idag och uppe när jag började. Finns ett test som är väldigt gult, det togs innan jag började för skojs skull, som jag ser nu är positivt?! Det togs några dagar innan jag började testa. Började med testerna då jag började må illa, huvudvärk, och molvärk då min äl sätts alltid igång. Är så förvirrad nu. Ni som gjort detta tidigare, är det ett plus eller har jag inte fått "plusset" än? Förutom det gula testet så har ett test blivit mer mörk än de andra och i samband med det så kom alla mina äl sympton samt tappen var långt ifrån och mjuk och bakåtvänd. Tacksam över alla svar!!

  • Svar på tråden Har jag missat äl? Bild. :(
  • Anonym (Missförvirrad)

    Oj bilderna hamnade fel. Till höger är från idag och vänster är äldsta. Den gula är äldre som jag gämfört med de andra.

  • Anonym (Anonym)

    Ja ingen av dem ser positiv ut... Jag har testat äl-stickor för några veckor sedan, första gången, inget positivt där heller. Har frågat i en annan tråd men det är tydligen inte ovanligt att det inte ger utslag, trots att man har äl.

  • Anonym (Missförvirrad)
    Anonym (Anonym) skrev 2019-12-12 20:16:18 följande:

    Ja ingen av dem ser positiv ut... Jag har testat äl-stickor för några veckor sedan, första gången, inget positivt där heller. Har frågat i en annan tråd men det är tydligen inte ovanligt att det inte ger utslag, trots att man har äl.


    Jasså, jag är ny i detta och har ingen att prata med kring detta. Ägglossningstester och resultat har jag nog läst om i kanske flera veckor i mååånga timmar för lära mig lite. Men en sak jag undrat, alla sympton kom.ca 1,5 vecka efter mensen, dock var flytningen genomskinlig men lite vita toppar. Men hade alla andra äl sympton, migrän och spydde flera gånger i 2 dagar så mådde jättedåligt. Samtidigt var jag sugen på.sex, haha galen kombo! Men det måste varit ägglossningen? Tappen är fortvarande mjuk och väldigt långt in, når knappast den och bakåtvänd. Hur är det hos dig? Känns som jag har tusen frågor men inga svar :)
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Missförvirrad) skrev 2019-12-12 20:26:24 följande:
    Jasså, jag är ny i detta och har ingen att prata med kring detta. Ägglossningstester och resultat har jag nog läst om i kanske flera veckor i mååånga timmar för lära mig lite. Men en sak jag undrat, alla sympton kom.ca 1,5 vecka efter mensen, dock var flytningen genomskinlig men lite vita toppar. Men hade alla andra äl sympton, migrän och spydde flera gånger i 2 dagar så mådde jättedåligt. Samtidigt var jag sugen på.sex, haha galen kombo! Men det måste varit ägglossningen? Tappen är fortvarande mjuk och väldigt långt in, når knappast den och bakåtvänd. Hur är det hos dig? Känns som jag har tusen frågor men inga svar :)
    Ärligt talat kan jag inte ens känna min livmodertapp så det kan jag inte säga nåt om alls tyvärr.

    Jag tror säkert du hade ägglossning med tanke på dina symptom!
Svar på tråden Har jag missat äl? Bild. :(