• Anonym (HoppasPåPlus)

    Bim -8 och ett jättesvagt plus? Bild.

    Är bim -8 idag och tog ett litet test precus, det syns ett svaaagt streck vilket jag inte sett tidigare. Vad tror ni? Min livmodertapp sitter högt uppe och är mjuk men hård inuti. Har stickningar i brösten och svag mensvärk.är det möjligt att känna något redan på bim -8? Jag är väldigt känslig, reagerar starkt på hormoner och förändringar i kroppen.

  • Svar på tråden Bim -8 och ett jättesvagt plus? Bild.
  • Anonym (HoppasPåPlus)


    Syns det nu när jag mörknat det? Ser strecket med mina egna ögon, blir bara dåligt på bild. Kanske spök :/
  • Anonym (J)
    Anonym (HoppasPåPlus) skrev 2019-12-13 13:00:48 följande:


    Syns det nu när jag mörknat det? Ser strecket med mina egna ögon, blir bara dåligt på bild. Kanske spök :/
    På datorn kan jag se ett svagt plus här. Men BIM-8 är väldigt tidigt. Det kan lika gärna vara ett spök. Ta om ett vid BIM-5 eller ännu senare kanske. :) 
  • Anonym (HoppasPåPlus)


    Tog ett test nu i förmiddagen, det syns lite mer nu, utan mörkning?! Strecket dyker upp efter 20-30 sek och stannar. Vad ska man tro??? :)
  • Anonym (HoppasPåPlus)
    Anonym (J) skrev 2019-12-13 13:51:10 följande:

    På datorn kan jag se ett svagt plus här. Men BIM-8 är väldigt tidigt. Det kan lika gärna vara ett spök. Ta om ett vid BIM-5 eller ännu senare kanske. :) 


    Aa får hålla mig o ta test senare :) men man har svårt att hålla sig när man ser ett streck haha.. :)
  • Anonym (Omöjligt)

    Man kan inte få plus så tidigt. Om man antar att du har en lutealfas på 14 dagar är du 6 dagar efter äl. Om du nu ens blivit gravid är det just så pass embryot har fäst. Det gör det tidigast 5 dagar efter äl. Det kan ta 7 dagar också. Det brukar ta minst en vecka till att få plus. Symptom kan komma runt BIM, men mer vanligt senare. Vänta minst en vecka till innan du testar igen. Fullkomligt onödigt ur alla aspekter att testa så här tidigt.

Svar på tråden Bim -8 och ett jättesvagt plus? Bild.