• Anonym (Grillspettan)

    Stort fet plus bakom ljuset?!

    Tog test idag då jag mår lite illa, lite yr och mitt livmoder tapp är lite konstig- högt uppe mjuk stängd. Testet ser man ett ultra ljust streck, men bakom ljuset stort fet rött plus?? Vad tusan betyder det? Tog testet ca en timma sen. Snälla hjälp. Jag vet inte om jag ska vara glad eller ignorera det?

  • Svar på tråden Stort fet plus bakom ljuset?!
  • Anonym (Grillspettan)

    Försökte få med det på foto, den är stor röd och stark. Aldrig någonsin haft så och jag har verkligen undersökt testerna tidigare.

  • Anonym (Nja)

    Jag hade inte litat på det där testet.


    Men ta det igen imorgon och kolla om du får ett bättre resultat då. Är du gravid så ökar ju hcg värdet dagligen.

  • Anonym (53)

    Nej du ska inte behöva hålla upp dem mot ett ljus eller manipulera bilderna för att "se ett plus"

  • syntharen

    Jag ser vad du menar, det är nåt vääääldigt svagt. När ska du ha mens? Eller bättre, när hade du ägglossning?

  • Anonym (Grillspettan)
    syntharen skrev 2019-12-19 16:05:07 följande:

    Jag ser vad du menar, det är nåt vääääldigt svagt. När ska du ha mens? Eller bättre, när hade du ägglossning?


    Osäkert. Har oregelbunden mens så vet ej riktig. Sista mensen var 24 november. Gjorde äl test hela denna månad och har positivt några gånger denna månad, hade starkast utslag början av december, 9 december och 15-16 dec. Jag har ca 35-38 dagars menscirkel. Det som jag reagerade på att jag fick många positiva äl tester, känslig, sticks i brösten, svullen och måste gå o kissa hela tiden.
Svar på tråden Stort fet plus bakom ljuset?!