• Anonym (Lo)

    Blött är konstigt

    Låg med en kille, vi hade grymt sex och jag fick honom och komma ganska snabbt.

    Det konstiga var bara att han stönade som att det vore fake? Typ: åhh du är så skön

    Sen då så sa han: brukar det alltid bli såhär blött för dig? Menar inget illa..

    Sen sa han: även om vi planerade att vi inte skulle ligga så kan du inte säga att det bara är mitt fel att det blev såhär?

    Saknar han som fan men kändes som att han typ var oseriös också på något sätt, eller som att han spelade? Vet ej varför..

    Vi båda är 25-30 och han har inte skickat mer än och svara mig och lägga till mig

  • Svar på tråden Blött är konstigt
  • Anonym (A)

    Låter som att han skämdes för snabb utlösning och ansåg att våthet var orsaken.

    Våthet brukar snarare ha motsatt verkan.

  • Anonym (Maria)
    Anonym (A) skrev 2019-12-15 03:43:34 följande:

    Låter som att han skämdes för snabb utlösning och ansåg att våthet var orsaken.

    Våthet brukar snarare ha motsatt verkan.


    Det är sant. Men det kanske blev så skönt för han när det blev vått?

    Han borde han onanerat kanske en timme innan, det brukar funka när killar inte är på topp.
  • Anonym (Lo)
    Anonym (Maria) skrev 2019-12-15 18:10:06 följande:

    Det är sant. Men det kanske blev så skönt för han när det blev vått?

    Han borde han onanerat kanske en timme innan, det brukar funka när killar inte är på topp.


    Men han kom ju? Är det så konstigt då att tjejer är våta om man ligger
  • Anonym (A)
    Anonym (Lo) skrev 2019-12-15 19:23:36 följande:

    Men han kom ju? Är det så konstigt då att tjejer är våta om man ligger


    Nej absolut inte, bara bra ju. Men han skäms väl. Tycker kanske inte han levererade.
  • Tom Araya
    Anonym (Lo) skrev 2019-12-14 18:06:50 följande:

    Låg med en kille, vi hade grymt sex och jag fick honom och komma ganska snabbt.

    Det konstiga var bara att han stönade som att det vore fake? Typ: åhh du är så skön


    Det var väl bra att han tyckte det var skönt, hoppas du tyckte det också.
    Anonym (Lo) skrev 2019-12-14 18:06:50 följande

    Sen då så sa han: brukar det alltid bli såhär blött för dig? Menar inget illa..


    Att han blir förvånad över hur blöt du blir är inget att haka upp dig på, hans tidigare har uppenbart varit torrare och det är inget konstigt, alla är olika.
    Anonym (Lo) skrev 2019-12-14 18:06:50 följande:

    Sen sa han: även om vi planerade att vi inte skulle ligga så kan du inte säga att det bara är mitt fel att det blev såhär?


    Vad var felet med att det blev så och vem tycker det var fel?
    Anonym (Lo) skrev 2019-12-14 18:06:50 följande:

    Saknar han som fan men kändes som att han typ var oseriös också på något sätt, eller som att han spelade? Vet ej varför..

    Vi båda är 25-30 och han har inte skickat mer än och svara mig och lägga till mig


    Har du provat att höra av dig och fråga om ni ska ses?

  • Anonym (Lo)
    Tom Araya skrev 2019-12-16 15:53:09 följande:

    Det var väl bra att han tyckte det var skönt, hoppas du tyckte det också.Att han blir förvånad över hur blöt du blir är inget att haka upp dig på, hans tidigare har uppenbart varit torrare och det är inget konstigt, alla är olika.Vad var felet med att det blev så och vem tycker det var fel?Har du provat att höra av dig och fråga om ni ska ses?


    Ja alltså vi har lite kontakt till och från och ibland svarar han, ibland inte. Vi klickade på flera plan, men han sa att jag verkade vara fjantig som alla andra tjejer och skrattade, då sa jag att jag kan få vilken kille jag någonsin vill, då blev han tyst och höll om mig, fick nattkyss och allt.

    Känns som han är lite obrydd också
  • Tom Araya
    Anonym (Lo) skrev 2019-12-16 23:03:12 följande:
    Ja alltså vi har lite kontakt till och från och ibland svarar han, ibland inte. Vi klickade på flera plan, men han sa att jag verkade vara fjantig som alla andra tjejer och skrattade, då sa jag att jag kan få vilken kille jag någonsin vill, då blev han tyst och höll om mig, fick nattkyss och allt.

    Känns som han är lite obrydd också
    Tack för att du påminner mig om varför jag inte intresserar mig för kvinnor under 35.Glad

    Ni passar nog varandra bra. Se till att få till kommunikationen bara.
  • Anonym (Maria)
    Anonym (Lo) skrev 2019-12-15 19:23:36 följande:
    Men han kom ju? Är det så konstigt då att tjejer är våta om man ligger
    Killen ska ju kunna hålla sig en stund? Kanske 20-30 min tycker jag. Som sagt om killen runkar samma dag i ca 1 timme brukar det bli bättre sex. Gärna att han edgar också när han runkar.
Svar på tråden Blött är konstigt