• Jokkmokk89

    Kan man se senaste aktiva status på Messenger även om min konversation är borttagen på denne persons Messenger lista

    Hej.

    Kanske dum fråga men vet ej så måste fråga,

    Jag har precis skrivit med en på Messenger, finns jag kvar på dennes Messenger lista med våran konversation om jag kan se när den senast var aktiv?

    Eller kan man se de även om denne tagit bort våran konversation?

  • Svar på tråden Kan man se senaste aktiva status på Messenger även om min konversation är borttagen på denne persons Messenger lista
  • Anonym (Siri)

    vet inte om jag fattat frågan rätt men jag kan fortfarande se personers status trots att jag tagit bort konversationerna. Enda gången man inte ser är om dem har tagit bort sin synliga aktiva status eller blockerat.

  • Jokkmokk89

    Du har nog fattat rätt! Men då är de alltså så att jag kan se dennes status på min sida då jag har kvar konversationen, även om denne tagit bort min konversation på sin Messenger så att säga, sorry dålig på att förklara men tror du fattar rätt????

  • Anonym (Siri)

    Ja ni båda kan se varandras status oavsett om en eller båda har tagit bort konversationen.

Svar på tråden Kan man se senaste aktiva status på Messenger även om min konversation är borttagen på denne persons Messenger lista