• Anonym (Lilja­)
    Wed 18 Dec 2019 17:09
    9277 visningar
    191 svar
    +2
    191
    9277

    Sant att alla tjejer får ligga?

    Jag hör jätteofta killar/män som pratar om hur orättvist det är att alla tjejer får ligga oavsett utseende osv. Att 80% av tjejerna kan ha sex när som helst med hur snygga killar som helst, men att det bara är samma 5% av mannen som får ligga?

    Jag känner flera tjejer som är 5:or och 6:or som inte alls tycker det är så lätt. De ser helt normala ut och ibland har de sex med killar som motsvarar deras utseende, men det är knappast några 10-poängare.

    Är det verkligen sant att mellansnygga killar inte får ha sex och att alla mellansnygga tjejer får ha sex med supersnygga killar? Eller är det en myt?

  • Svar på tråden Sant att alla tjejer får ligga?
  • Anonym (Pelle­)
    Wed 18 Dec 2019 17:15
    #1

    Eftersom det är så många fler män som vill ligga är utbudet enormt för en kvinna. Bara att kolla bodycontact. Endel män bryr sig inte om hur hon ser ut heller bara dom får ligga.

    Så det är sant att det är lättare för en ful kvinna att få ligga än en ful man.

  • Anonym (NEJ)
    Wed 18 Dec 2019 17:20
    #2
    -1

    Nej verkligen inte. Kvinnor får nog inte ligga med de killar de vill , oftare än killar faktiskt. Tjejer har ju svårt att falla och sex är mycket mer känslobetingat och seriöst för många kvinnor vilket gör att de inte ens klarar ligga om inte känslor finns. Känner fler kvinnor som inte hittar kärlek och sex än män.Män har alltid nån på gång och bryr sig mindre om förhållanden.Sex är okomplicerat för dem. Själv har jag gått ofrivilligt sexlös i långa perioder för att dem jag velat ha inte velat ha mig. Jävligt trisst. Ligger inte runt nånsin pga av könssjukdomar och risken för att träffa galningar till män. Hade mycket hellre varit kille på det området.

  • Anonym (Lilja­) Trådstartaren
    Wed 18 Dec 2019 17:20
    #3

    Men bara för att utbudet är större, kan man verkligen dra den slutsatsen? Snygga män får ju fortfarande snygga kvinnor. Varför skulle de nöja sig med mindre?

  • Anonym (JA)
    Wed 18 Dec 2019 17:22
    #4

    Ja det får dom eftersom män ofta tänker "fitta som fitta"

  • Anonym (D)
    Wed 18 Dec 2019 17:23
    #5
    +2
    Anonym (Lilja) skrev 2019-12-18 17:09:43 följande:

    Jag hör jätteofta killar/män som pratar om hur orättvist det är att alla tjejer får ligga oavsett utseende osv. Att 80% av tjejerna kan ha sex när som helst med hur snygga killar som helst, men att det bara är samma 5% av mannen som får ligga?

    Jag känner flera tjejer som är 5:or och 6:or som inte alls tycker det är så lätt. De ser helt normala ut och ibland har de sex med killar som motsvarar deras utseende, men det är knappast några 10-poängare.

    Är det verkligen sant att mellansnygga killar inte får ha sex och att alla mellansnygga tjejer får ha sex med supersnygga killar? Eller är det en myt?


    80% av killarna ligger 99% av tjejerna, tror jag man har kommit överens om i den klagande incel-mans-världen.

    Poängen är väl snarare att alla tjejer kan få ligga, utan att köpa eller tvinga sig till aktiviteten. Sedan hur partnern ser ut är en annan sak, ofta handlar det ju inte bara om utseendet, killar ska ju vara så mycket, roliga, spännande osv.

    Om man ska tro på den ungefärliga siffran om att 20% av alla killar inte får ha sex (vare sig det är med snygga eller hemskt fula partners) så lär det ju finnas en hel del mellansnygga killar som aldrig får doppa dongen i blött.
  • Anonym (JA)
    Wed 18 Dec 2019 17:24
    #6
    Anonym (JA) skrev 2019-12-18 17:22:07 följande:

    Ja det får dom eftersom män ofta tänker "fitta som fitta"


    Men oftast vill inte kvinnor ligga med vem som helst då de är kräsna och tar inte vilket erbjudande som helst.
  • Anonym (JA)
    Wed 18 Dec 2019 17:24
    #7
    Anonym (JA) skrev 2019-12-18 17:22:07 följande:

    Ja det får dom eftersom män ofta tänker "fitta som fitta"


    Men oftast vill inte kvinnor ligga med vem som helst då de är kräsna och tar inte vilket erbjudande som helst.
  • Anonym (JA)
    Wed 18 Dec 2019 17:24
    #8
    Anonym (JA) skrev 2019-12-18 17:22:07 följande:

    Ja det får dom eftersom män ofta tänker "fitta som fitta"


    Men oftast vill inte kvinnor ligga med vem som helst då de är kräsna och tar inte vilket erbjudande som helst.
  • Wed 18 Dec 2019 17:25
    #9
    Anonym (Lilja) skrev 2019-12-18 17:20:58 följande:

    Men bara för att utbudet är större, kan man verkligen dra den slutsatsen? Snygga män får ju fortfarande snygga kvinnor. Varför skulle de nöja sig med mindre?


    Man har en skev bild av vad utbudet är. Utbudet är de man matchar med. Inte alla lediga män/kvinnor. Och med match menar jag de jag kan tänka mig ligga med som samtidigt kan tänka sig ligga med mig. Resten är inte att betrakta som utbud.
  • Anonym (Mizzy­)
    Wed 18 Dec 2019 17:28
    #10
    Anonym (Lilja) skrev 2019-12-18 17:09:43 följande:

    Jag hör jätteofta killar/män som pratar om hur orättvist det är att alla tjejer får ligga oavsett utseende osv. Att 80% av tjejerna kan ha sex när som helst med hur snygga killar som helst, men att det bara är samma 5% av mannen som får ligga?

    Jag känner flera tjejer som är 5:or och 6:or som inte alls tycker det är så lätt. De ser helt normala ut och ibland har de sex med killar som motsvarar deras utseende, men det är knappast några 10-poängare.

    Är det verkligen sant att mellansnygga killar inte får ha sex och att alla mellansnygga tjejer får ha sex med supersnygga killar? Eller är det en myt?


    Det beror på hur aktiv man är och söker efter sex, det är lätt att ligga ja och är kvinna.

    Har dock aldrig stött på en super snygg kille utseende mässigt då utan faller mest för charm och glimten i ögat.
Svar på tråden Sant att alla tjejer får ligga?