• Wed 25 Dec 2019 16:22
    695 visningar
    8 svar
    8
    695

    Sex under graviditet.

    Hej!

    Vi väntar nu vårt andra barn och är inne i vecka 13.

    Vi har inte haft sex på ungefär 10 veckor nu och frugan är inte sugen. Tvärt om.

    Mitt problem är att jag tycker att hon är så fruktansvärt sexig just nu. Hennes runda mage och svällda bröst... kvinnligheten förkroppsligad.

    Jag blir oerhört frustrerad när hon inte vill alls och samtidigt utstrålar så mycket sexighet. Hon blir bara irriterad och arg och jag gör närmanden.

    Tips på hur jag ska få tillfredsställa henne?

  • Svar på tråden Sex under graviditet.
  • Mattia­sk
    Wed 25 Dec 2019 16:30
    #1

    Prata med henne hur du känner.


    Men respektera henne, hon kanske mår dåligt, å massa såna saker som kan höra en graviditet till.


    Vill hon inte just nu så måste du gillar läget.

  • Smed75
    Wed 25 Dec 2019 16:34
    #2
    Blåklintar skrev 2019-12-25 16:22:06 följande:

    Hej!

    Vi väntar nu vårt andra barn och är inne i vecka 13.

    Vi har inte haft sex på ungefär 10 veckor nu och frugan är inte sugen. Tvärt om.

    Mitt problem är att jag tycker att hon är så fruktansvärt sexig just nu. Hennes runda mage och svällda bröst... kvinnligheten förkroppsligad.

    Jag blir oerhört frustrerad när hon inte vill alls och samtidigt utstrålar så mycket sexighet. Hon blir bara irriterad och arg och jag gör närmanden.

    Tips på hur jag ska få tillfredsställa henne?


    Det ända du kan göra är att prata med henne.. Sätta dig in i vad dom händer med henne.. Vill hon inte så är det ju som det är.. Vem vet det kanske ändrar sig längre in i graviditeten.. Men du vet ju vad hon går igenom, hur hon mår osv.. Du måste vara extremt lyhörd på henne och låta hennes behov gå före..!

    Men kommunikation är den ända vägen.. Lycka till =)
  • Wed 25 Dec 2019 16:49
    #3

    Jag har pratat många gånger. Men hon blir bara sur om jag tar upp det :(

    Så nuvarande ?taktik? är att låta henne vara och låtsas som ingenting...

  • Smed75
    Wed 25 Dec 2019 16:52
    #4
    Blåklintar skrev 2019-12-25 16:49:23 följande:

    Jag har pratat många gånger. Men hon blir bara sur om jag tar upp det :(

    Så nuvarande ?taktik? är att låta henne vara och låtsas som ingenting...


    Ja det är nog så.. Ser liksom inte på vilket annat sätt du skulle kunna göra? Men hur är du mot henne? Får du henne att må och känna sig som en drottning.. Får du henne att känna sig kvinnlig och sexig.. Bekräftar du henne.. Gör du allt för att hon inte ska bli trött och sliten?
  • Mattia­sk
    Wed 25 Dec 2019 16:54
    #5
    Blåklintar skrev 2019-12-25 16:49:23 följande:

    Jag har pratat många gånger. Men hon blir bara sur om jag tar upp det :(

    Så nuvarande ?taktik? är att låta henne vara och låtsas som ingenting...


    Ligg lågt ett tag, visa henne kärlek på annat sätt, håll om henne bara, ge henne massage om hon vill utan att ha sex som baktanke.
    Hon kommer nog ändra sig vad det lider.
    Du får onanera tills vidare, du kan ju fråga henne bara om hon tycker det är ok att du onanerar. .-)

  • Anonym (Micke­)
    Thu 26 Dec 2019 00:35
    #6

    Vi hade sex tills 7 e månaden ,sen hade vi slick och sug ...sen när vi skulle sätta i gång det , hon hade gått över2 veckor ..skulle till barnmorskan på Måndag och bli i gång satt på Tisdagen . På Söndag kväll 1 Januari då satte vi gång med rå sex , jag knulla henne bakifrån helt vilt
    , hon var så sugen , klockan var runt 20,30 vi håll på länge sen vid 23,30 blev jag väck att det var dags att åka till BB 

  • Anonym (H)
    Thu 26 Dec 2019 01:06
    #7

    Kom ihåg att hon har enormt mycket hormoner i kroppen nu och kanske även mår illa och trött.. Det är helt normalt att sexlusten är borta. Läs på lite om hur hon kan må i de veckor hon befinner sig i så förstår du varför hon mår som hon mår. Flera appar och hemsidor nämner att sexlusten kan vara som bortblåst. Sluta vara på henne, låt henne komma till dig..

  • Thu 26 Dec 2019 08:08
    #8
    Blåklintar skrev 2019-12-25 16:49:23 följande:

    Jag har pratat många gånger. Men hon blir bara sur om jag tar upp det :(

    Så nuvarande ?taktik? är att låta henne vara och låtsas som ingenting...


    Hon har extremt mycket hormoner i kroppen just nu, hon kan vara illamående, bli äcklad av att bli rörd (var likadan). Du kan ju trösta dig med att det är hormoner som spökar och att det kan ändra sig längre in i graviditeten. Men du får respektera hennes gränser, om hon inte vill så får du tillfredställa dig själv.

    Låt hormonerna rätta till sig, hon är bara i v.13, så de har inte riktigt stabiliserat sig ännu :)
Svar på tråden Sex under graviditet.