• UniCorn76

    Venus och Mars

    Jag har aldrig riktigt kommit underfund med varför mannens och kvinnans sexualdrift skiljer sig så mycket. Jag har aldrig heller förstått det där
    med Venus och Mars. Jag har aldrig kommit underfund med varför männen tänker med huvudet och kvinnor med sina hjärtan.
    Till exempel en kväll förra veckan gick min flickvän och jag till sängs.
    Passionen börjar glöda i sovrummet, När hon till sist säger:
    ? Jag känner inte för det, jag vill att du bara ska hålla om mig.
    Jag sade:
    ? VA??!! vad var det där?!
    Så säger hon dom orden alla pojkvänner fasar att höra:
    ? Du är inte tillräckligt i kontakt med mina emotionella behov som kvinna, för att jag ska kunna tillfredsställa dina fysiska behov som man.
    Hon besvarade mitt frågande med att säga:
    ? Kan du inte bara älska mig för den jag är och inte vad jag gör för dig i sovrummet?
    När jag förstod att inget skulle hända den natten så somnade jag.
    Nästa dag så tog jag ledigt från jobbet för att vara med henne.
    Vi gick ut och åt en fin lunch och gick och shoppade i ett stort, stort shoppingcenter.
    Jag gick med henne i affärerna när hon provade flera olika verkligt dyra klädesplagg.
    Hon kunde inte bestämma sig vilken hon skulle ta, så jag sade åt henne att vi tar alla.
    Hon ville ha skor som komplement till hennes nya kläder.
    Så jag sa att vi får köpa ett par till varje ensemble.
    Vi gick sedan till juvelavdelningen där hon valde ut ett par diamantörhängen.
    Tillåt mig säga?.. Hon var så upphetsad!
    Hon måste ha trott att jag var ett steg från mentalsjukhuset.
    Jag började tro att hon testade mig när hon frågade om hon kunde få ett tennisarmband, när hon inte ens kan spela tennis.
    Jag tror att hon trodde jag var knäpp när jag sa:
    ? Det går bra älskling.
    Hon var nästan nära sexuell tillfredsställelse av allt shoppande.
    Med ett jättestort leende sade hon till sist:
    ? Jag tror att det är allt älskling, vi går och betalar.
    Jag kunde knappt hålla mig när jag till sist sade:
    ? Nej älskling, Jag känner inte för det.
    Hennes ansikte blev helt vitt och hennes haka föll till marken med ett förvånat:
    ? VA?
    Jag sade sedan:
    ? Älskling, jag vill bara att du håller sakerna en stund.
    Du har inte tillräcklig kontakt med mina finansiella behov som man, för att jag ska kunna tillfredsställa dig som kvinna.
    Sedan när hon såg ut som om hon skulle döda mig, fortsatte jag:
    ? Varför kan du inte älska mig som den jag är istället för de saker jag köper åt dig?
  • Svar på tråden Venus och Mars
  • myskmalva

    Vilken fånig och könsstereotyp historia. Som om kvinnor i dagens Sverige behöver en man för att kunna shoppa!

  • CClady

    Buhu. Det är så synd om er män som inte fritt får ta för er av barn och kvinnors kroppar.

  • UniCorn76
    CClady skrev 2019-12-26 23:51:40 följande:

    Buhu. Det är så synd om er män som inte fritt får ta för er av barn och kvinnors kroppar.


    Nej, på något sätt får vi alltid betala. Ingen fitta är gratis.
  • UniCorn76
    myskmalva skrev 2019-12-26 23:47:52 följande:

    Vilken fånig och könsstereotyp historia. Som om kvinnor i dagens Sverige behöver en man för att kunna shoppa!


    Sant, så länge fittan sitter på kvinnan är det hon som bestämmer.


    Kvinnor använder sex för att få relationer. Män ingår relationer för att säkerställa tillgången till sex.

  • Mimosa86
    UniCorn76 skrev 2019-12-27 00:20:11 följande:

    Sant, så länge fittan sitter på kvinnan är det hon som bestämmer.

    Kvinnor använder sex för att få relationer. Män ingår relationer för att säkerställa tillgången till sex.


    Så män bli aldrig förälskade menar du? Män kan aldrig behöva mer av en kvinna än hennes kön? Sorgligt stereotypiskt.

    Och by the way, de flesta kvinnor kan betala för sin egen shopping. Men du diktade ihop en bra historia. Författarkarriär nästa?
  • UniCorn76
    Mimosa86 skrev 2019-12-27 00:33:24 följande:
    Så män bli aldrig förälskade menar du? Män kan aldrig behöva mer av en kvinna än hennes kön? Sorgligt stereotypiskt.

    Och by the way, de flesta kvinnor kan betala för sin egen shopping. Men du diktade ihop en bra historia. Författarkarriär nästa?

    Inte alla män blir förälskade. Det finns hundratals inlägg här på forumet där de mest aggressiva feministerna med emfas bedyrar att de bara behöver män för fortplantning så varför skulle inte män kunna se kvinnor som hål att fylla sig i? 


    Självklart kan kvinnor bekosta sin egen shopping p ga att andra kvinnor blir utnyttjade i bl a H&M:s fabriker. Även dyrare märken gör under tveksamma former för de kvinnor som tjänar mer.


     

  • Barbro45
    UniCorn76 skrev 2019-12-27 00:46:33 följande:

    Inte alla män blir förälskade. Det finns hundratals inlägg här på forumet där de mest aggressiva feministerna med emfas bedyrar att de bara behöver män för fortplantning så varför skulle inte män kunna se kvinnor som hål att fylla sig i? 


    Självklart kan kvinnor bekosta sin egen shopping p ga att andra kvinnor blir utnyttjade i bl a H&M:s fabriker. Även dyrare märken gör under tveksamma former för de kvinnor som tjänar mer.


     


    Det är sånt där som kallas whataboutism. HM utnyttjar fattiga kvinnor i de fabriker där deras kläder tillverkas, alltså är det ok för män att se kvinnor som enbart knullobjekt.
  • Kusinen

    "Du är inte i kontakt med mina emotienella behov som kvinna" . Menar du seriöst att någon har sagt just detta till dig i sängkammaren?

  • EmberEyes
    UniCorn76 skrev 2019-12-27 00:46:33 följande:

    Inte alla män blir förälskade. Det finns hundratals inlägg här på forumet där de mest aggressiva feministerna med emfas bedyrar att de bara behöver män för fortplantning så varför skulle inte män kunna se kvinnor som hål att fylla sig i? 


    Självklart kan kvinnor bekosta sin egen shopping p ga att andra kvinnor blir utnyttjade i bl a H&M:s fabriker. Även dyrare märken gör under tveksamma former för de kvinnor som tjänar mer.


     


    Det där får du faktiskt visa källa på.
    Citera minst fem sådana inlägg och ange från vilken tråd du plockar citatet.
Svar på tråden Venus och Mars