• Anonym (M)

    Min älskare har för stor

    Min älskare är så stor att jag typ ?spricker? varje gång vi har sex. Han är försiktig och jag är alltid väldigt våt, ändå blir det så här. Nu har det gått en vecka sen sist och trots salvor så verkar det inte läka.

    Min man vill ju ha sex, men jag vet inte vad jag ska säga till honom. Än så länge har jag bara duckat hans närmanden, men känns som om jag måste säga något snart?

    Hur undviker jag det här i fortsättningen?

    Moralpåhopp undanbedes, jag är inte otrogen.

  • Svar på tråden Min älskare har för stor
  • Anonym (Missie)

    Du får väl hitta en mer "passande" älskare då?

    Jag dumpade en kille som var för grov, det var bara inget bra.

    Som att sitta på en grindstolpe, inga roliga vinklar som gav g-punktsstimulans. Och så trodde han nog att det räckte att bara existera istället för att göra nåt intressant i sängen.

  • Anonym (Älskaren)
    Anonym (M) skrev 2019-12-27 12:18:31 följande:

    Min älskare är så stor att jag typ ?spricker? varje gång vi har sex. Han är försiktig och jag är alltid väldigt våt, ändå blir det så här. Nu har det gått en vecka sen sist och trots salvor så verkar det inte läka.

    Min man vill ju ha sex, men jag vet inte vad jag ska säga till honom. Än så länge har jag bara duckat hans närmanden, men känns som om jag måste säga något snart?

    Hur undviker jag det här i fortsättningen?

    Moralpåhopp undanbedes, jag är inte otrogen.


    Jag har själv väldigt grov och min erfarenhet är att du kommer att vänja dig, fittan kommer att anpassa sig efter ett tag. Är han försiktig som du skriver kommer det nog gå bra på sikt, om han inte är extremt grov. Vet du hans mått?
  • Anonym (TP)

    Det verkar som att ni lever i ett öppet förhållande då du har en älskare och inte är otrogen. Grattis!

    Jag tolkar det som att du har två frågor. Hur du ska berätta för din man och hur du ska undvika att spricka i framtiden. Jag tycker du ska berätta för din man att du har spruckit och varför. Om ni lever öppet så kommer han förstå. Värre är nog hans känslor av att du duckar för honom. Det skulle jag tycka var jobbigt i alla fall.

    Hur du ska göra för att inte spricka i framtiden eller vilka salvor som hjälper vet jag inte. Kanske är det som ovan säger. Att fittan anpassar sig. Då kan det ju bli jobbigt när du knullar din man om nu han har mindre kuk.

  • Anonym (123456)

    Hur stor har han är det som en varmkorv eller falukorv?

    Om du spricker så låter det som du inte blir tillräckligt våt du kanske inte vill ha sex med din älskare?
    Om du var för trång så skulle du även ha problem med din man.

    Har du fött barn?

  • Anonym (.)

    Är inte det enklaste och mest uppenbara lösningen att helt enkelt byta älskare?

  • Anonym (TP)
    Anonym (Älskaren) skrev 2019-12-27 12:57:42 följande:

    Jag har själv väldigt grov och min erfarenhet är att du kommer att vänja dig, fittan kommer att anpassa sig efter ett tag. Är han försiktig som du skriver kommer det nog gå bra på sikt, om han inte är extremt grov. Vet du hans mått?


    Hur många gånger och hur ofta bör man ha sex för att fittan ska anpassa sig som du menar? Finns det inte en risk att den anpassar sig till maken istället om de har mer sex än vad TS har med sin älskare?
  • Anonym (Jerome)

    Låter som en vit dam med en vit kille till fru och en svart man som älskare ;).

  • Anonym (Solur)

    Jag har samma priblem i mirt förhållande och det tar tid. Vi har varit tillsammans i ett år snart och det blrjar bli lättare så det finns hopp

    Men jag kan ärligt säga att om jag inte varit kär hade jag aldr7g utsatt mig för detta

    Därmed sagt, är du inte kär / förälskad eller så så byt man. I min vörkd finns det inga trix utan det är till att öva.

  • Anonym (123456)
    Anonym (Solur) skrev 2019-12-27 23:15:47 följande:

    Jag har samma priblem i mirt förhållande och det tar tid. Vi har varit tillsammans i ett år snart och det blrjar bli lättare så det finns hopp

    Men jag kan ärligt säga att om jag inte varit kär hade jag aldr7g utsatt mig för detta

    Därmed sagt, är du inte kär / förälskad eller så så byt man. I min vörkd finns det inga trix utan det är till att öva.


    Hur tight är du, är problemet att det blir skavsår eller får du typ "ring of fire" där hann verkligen töjer din fitta?
    Skavsår är ju normalt oavsett storlek och inte ovanligt om man kör mycket vilket mana oftast gör när man tycker om varandra.
  • Anonym (M)
    Anonym (Jerome) skrev 2019-12-27 22:04:02 följande:

    Låter som en vit dam med en vit kille till fru och en svart man som älskare ;).


    Rasistiskt, det finns vita män med stora också.
Svar på tråden Min älskare har för stor