• Anonym (Pinsamt)

    Pinsamheter vi helst vill glömma

    Dom flesta har nog råkat ut för nån pinsamhet när det kommer till sex...
    Dela med er, låt oss skratta lite åt det som troligtvis var jäkligt jobbigt i stunden.


    Skriv när det hände, om du är kille / tjej å hur gammal eller ung du var.


     

  • Svar på tråden Pinsamheter vi helst vill glömma
  • Anonym (?)

    Vi alla har nog råkat ut för något pinsamt överhuvudtaget.

    Måste det handla om sex?

  • Anonym (Pinsamt)

    Börjar då.


    Är kille, 50 nu men var typ 25 när det hände.
    Hade intensivt sex med min tjej, tog henne hårt å snabbt bakifrån.
    Halka ur å innan jag kände det körde jag in den hårt i analen.
    Hon skrek å jag har nog aldrig slaknat så fort, kände mig så taskig även om det inte var meningen.

    Sen har man ju kommit för fort några gånger i ungdomen, inte heller kul när man sprutar när tjejen sätter på kondomen, haha.


     

  • Anonym (Pinsamt)
    Anonym (?) skrev 2019-12-28 13:51:57 följande:

    Vi alla har nog råkat ut för något pinsamt överhuvudtaget.

    Måste det handla om sex?


    Eftersom jag ställer frågan i Sextråden så, ja, det är väl bra om det handlar om det då.
    Annars får man skriva om pinsamheter i nån allmän tråd

  • Anonym (Trams)
    Anonym (Pinsamt) skrev 2019-12-28 13:52:48 följande:

    Börjar då.

    Är kille, 50 nu men var typ 25 när det hände.

    Hade intensivt sex med min tjej, tog henne hårt å snabbt bakifrån.

    Halka ur å innan jag kände det körde jag in den hårt i analen.

    Hon skrek å jag har nog aldrig slaknat så fort, kände mig så taskig även om det inte var meningen.

    Sen har man ju kommit för fort några gånger i ungdomen, inte heller kul när man sprutar när tjejen sätter på kondomen, haha.

     


    Ingen RÅKAR köra in den i analen av misstag. Du låtsades såklart att det var ett misstag fast du i själva verket hade planerat det och hoppats på att hon skulle gilla det. Pinsamt räcker knappast till att beskriva det skamliga och fula våldsdådet du utförde.
  • Anonym (G)
    Anonym (Trams) skrev 2019-12-28 14:35:27 följande:
    Ingen RÅKAR köra in den i analen av misstag. Du låtsades såklart att det var ett misstag fast du i själva verket hade planerat det och hoppats på att hon skulle gilla det. Pinsamt räcker knappast till att beskriva det skamliga och fula våldsdådet du utförde.
    Tror jag med
  • Anonym (För full för ofta....)

    Var ska jag börja? Fingerknullade en tjej när jag dansade tryckare i 25-årsåldern och vi trodde naturligtvis att ingen såg oss. Var på nudistbad och trodde jag kunde vara cool, men fick plötsligt praktstånd och fick fly uti vattnet. Smygtittade på tjejer som kissade en gång och "åkte dit". Pinsamt. Förlorade ett vad en gång och blev tvungen att suga av en kille. Osv. Många galenskaper.

  • Anonym (Hh)
    Anonym (Pinsamt) skrev 2019-12-28 13:52:48 följande:

    Börjar då.

    Är kille, 50 nu men var typ 25 när det hände.

    Hade intensivt sex med min tjej, tog henne hårt å snabbt bakifrån.

    Halka ur å innan jag kände det körde jag in den hårt i analen.

    Hon skrek å jag har nog aldrig slaknat så fort, kände mig så taskig även om det inte var meningen.

    Sen har man ju kommit för fort några gånger i ungdomen, inte heller kul när man sprutar när tjejen sätter på kondomen, haha.

     


    Hur "råkar" man köra in den i analen, antar att hon var jävligt slapp, annars hade det väl inte gjort så ont och du hade inte 'halkat' ur igen....
  • Anonym (norrmannen)

    När jag "vaknade upp" efter fyllsex med den 18 år äldre ex-frun till min mammas kusin.

  • Mr K69

    16 år och ensam hemma med tjejen. Hade totalt tappat tid, rum och tydligen temporärt hörseln också. Var i missionären när mamma sliter upp dörren och frågar något... Hade inte märkt att hon kommit hem från jobbet.

  • gyros
    Mr K69 skrev 2019-12-28 19:19:15 följande:

    16 år och ensam hemma med tjejen. Hade totalt tappat tid, rum och tydligen temporärt hörseln också. Var i missionären när mamma sliter upp dörren och frågar något... Hade inte märkt att hon kommit hem från jobbet.


    Hur va stämningen efteråt?
  • Mr K69
    gyros skrev 2019-12-28 19:25:11 följande:

    Hur va stämningen efteråt?


    Det är så längesen så det kommer jag faktiskt inte ihåg men det går väl att föreställa sej
  • Anonym (Kille)

    Jag stod och tog min nya flickvän bakifrån då jag plötsligt kände att jag måste på toaletten NU! Ni vet den där känslan när det känns som att rumpan ska spricka för att innehållet måste. ut NU.

    Jag höll emot och lyckades komma utan att släppa på rumpmusklerna som jag fick hålla spända. Sen ungefär tre sekunders "efterspel" innan jag ursäktade mig själv och for ut på toa.  Hon märkte nog inget eftersom jag trots allt lyckades komma även om pusset och kramet efteråt var vääääldigt kort.

    Fan, tänk om jag lagt en diarrébomb i sängen! Hursom det gick bra.

  • Shameless
    Anonym (Pinsamt) skrev 2019-12-28 13:52:48 följande:

    Börjar då.

    Är kille, 50 nu men var typ 25 när det hände.

    Hade intensivt sex med min tjej, tog henne hårt å snabbt bakifrån.

    Halka ur å innan jag kände det körde jag in den hårt i analen.

    Hon skrek å jag har nog aldrig slaknat så fort, kände mig så taskig även om det inte var meningen.

    Sen har man ju kommit för fort några gånger i ungdomen, inte heller kul när man sprutar när tjejen sätter på kondomen, haha.

     


    Har hänt mig också ett par gånger på fyllan, alltså att man råkar stoppa in den i fel hål.
  • Anonym (Tombola)

    Många år sen nu..
    Flickvännen och jag (17 resp 18 år) hade varit på bio, på väg hem blir vi båda lite sugna så vi parkerar vid ett folktomt frilufts område. Vi fäller ner passagerarsätet krånglar av oss kläder så vi kommer åt. Mitt i akten så lyser en kraftig ficklampa utifrån upp oss när vi håller på. Det var polisen som ville kolla om min bil var stulen. 

  • Anonym (sexy)

    Jag och tjejen ligger och små myser i sängen det hela leder till att vi knullar men mitt i akten känner jag hur jag slaknar jag ökar takten utan resultat förutom att jag kommer i henne lite tråkigt och pinsamt.

  • Anonym (M)

    Inte för att jag har något eget att komma med heller, men gud vilka tråkiga historier!

Svar på tråden Pinsamheter vi helst vill glömma