• Anonym (nickb)

    Min flickväns syster sov mig sova naken på hennes bäddsoffa..

    För några veckor sedan var jag(28) ute och festade med mina tjej(25) och en grupp vänner. Eftersom de sov i vårt rum tog vi min flickväns systers(22) rums soffa, det var bestämt med henne sen innan. Vi kom hem hem vid midnatt och både jag och min flickvän var berusade och somnade snabbt. Nästa dag åkte min flickvän på jobbet klockan 07:00 och hennes syster som jag trodde skulle sova någon annanstans sov i hennes säng bredvid soffan. Tydligen kom hon hem kl 05:00
    Klockan 11 vaknade jag upp från en dörr som stängdes och insåg att jag var helt naken som jag alltid sover. Men jag var utan täcket och hade en halv stånd på morgonen. Det var min flickväns syster som gått ut, hon  hade sovit i sin säng men kom hem senare än oss ...
    Jag insåg att hon hade sett mig helt naken under en längre tid. Jag känner mig så generad. Nu tre dagar senare har hon inte sagt något. Hon smsade mig igår om något helt annat ..
    Ska jag ta upp detta med min flickvän eller hennes syster?
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2019-12-29 23:06
    Ursäkta felstavningar, ska vara. Såg mig sova naken
  • Svar på tråden Min flickväns syster sov mig sova naken på hennes bäddsoffa..
  • Anonym (Släpp det)

    Äsch. Det är väl allmänt känt att män kan vakna med stånd. Ni hade dessutom varit ute. Skitsamma det är bara en kropp. Släpp de, systern verkar ju ha släppt det

  • Anonym (Kvinnokropp)

    Tja du, har hon sett nakna manskroppar är det nog ingen stor grej för syrran.

    Skulle kon inte ha sett en naken man innan så var det väll på tiden.

    Släpp de.

  • Anonym (.)

    Nej, ta aldrig upp det. Låtsas som ingenting alls, men behåll boxershorts på nästa gång läget uppstår.

Svar på tråden Min flickväns syster sov mig sova naken på hennes bäddsoffa..