• Anonym (nickb)

    Tjejens syster såg mig sova naken på hennes soffa..

    För några veckor sedan var jag(28) ute och festade med min tjej(25) och en grupp vänner. Eftersom de sov i vårt rum tog vi min flickväns systers(22) rums soffa, det var bestämt med henne sen innan. Vi kom hem hem vid midnatt och både jag och min flickvän var berusade och somnade snabbt. Nästa dag åkte min flickvän till jobbet klockan 07:00 och hennes syster som jag trodde skulle sova någon annanstans sov i hennes säng bredvid oss i soffan. Tydligen kom hon hem kl 05:00
    Klockan 11 vaknade jag upp från en dörr som stängdes och insåg att jag var helt naken som jag alltid sover. Men jag var utan täcket och hade en halv stånd på morgonen. Det var min flickväns syster som gått ut, hon hade sovit i sin säng men kom hem senare än oss ...
    Jag insåg att hon hade sett mig helt naken under en längre tid. Jag känner mig så generad. Nu tre dagar senare har hon inte sagt något. Hon smsade mig igår om något helt annat ..
    Ska jag ta upp detta med min flickvän eller hennes syster?

  • Svar på tråden Tjejens syster såg mig sova naken på hennes soffa..
  • Anonym (Varför)

    Varför ta upp det? Släpp det. Ingen skada skedd. Du var naken, vad är problemet? Knappast första killen hon sett naken, skulle jag tro.

  • Anonym (N)
    Anonym (Varför) skrev 2019-12-30 06:23:55 följande:

    Varför ta upp det? Släpp det. Ingen skada skedd. Du var naken, vad är problemet? Knappast första killen hon sett naken, skulle jag tro.


    Han hoppas nog att systern ska bli kåt och försöka ligga med honom nu när hon sett hans d.
  • Anonym (Tjejen)

    Ta inte upp det snälla! Fan vad creepy det skulle bli

  • Anonym (nickb)
    Anonym (N) skrev 2019-12-30 06:57:18 följande:
    Han hoppas nog att systern ska bli kåt och försöka ligga med honom nu när hon sett hans d.

    Haha nej verkligen inte!! Och skulle tro att det inte är så sexigt med en bakfull snarkandes svåger med penisen i luften. Men vill inte vara någon som hon tycker är en äcklig jäkel, vill bara att det ska vara klart att det var ett olycksfall så hon inte tror något annat.


     

  • Anonym (nickb)
    Anonym (Tjejen) skrev 2019-12-30 07:10:04 följande:

    Ta inte upp det snälla! Fan vad creepy det skulle bli


    Ok, ja jag kommer låtsas som det aldrig hänt Glad
  • Anonym (nickb)

    Allt verkar lugnt, kom hem igår kväll full igen efter tolv slaget, då kom systern ned direkt till vårt rum och satt och pratade om allt möjligt som att inget hade hänt Skrattande

  • Anonym (Tjejen)

    Råkade faktiskt hamna i liknande pinsam situation igår


     


    min systers pojkvän råkade se mina tuttar, men jag tänker bara låtsas som ingenting och fortsätta med mitt livOskyldig

  • enable007
    Anonym (Tjejen) skrev 2020-01-01 21:28:05 följande:

    Råkade faktiskt hamna i liknande pinsam situation igår

     

    min systers pojkvän råkade se mina tuttar, men jag tänker bara låtsas som ingenting och fortsätta med mitt liv


    Hoppas att han blev nöjd :P hehe
  • Anonym (Oh la la)
    Anonym (Tjejen) skrev 2020-01-01 21:28:05 följande:

    Råkade faktiskt hamna i liknande pinsam situation igår

     

    min systers pojkvän råkade se mina tuttar, men jag tänker bara låtsas som ingenting och fortsätta med mitt liv


    Bytte du om eller hur gick det till?
  • Anonym (Tjejen)
    enable007 skrev 2020-01-01 21:36:30 följande:
    Hoppas att han blev nöjd :P hehe
    Jag skämdes ihjäl.. HahaFörvånad
    Anonym (Oh la la) skrev 2020-01-01 21:47:34 följande:
    Bytte du om eller hur gick det till?

    Skulle visa min syster mina ''nya'' bröst och drog upp tröjan.. Så kunde han se i spegelbilden sa han. Han sa att han trodde det var syrran och att han därför kollade


     


    Genant för mig Skål

  • Anonym (Oh la la)
    Anonym (Tjejen) skrev 2020-01-01 22:04:16 följande:

    Jag skämdes ihjäl.. HahaSkulle visa min syster mina ''nya'' bröst och drog upp tröjan.. Så kunde han se i spegelbilden sa han. Han sa att han trodde det var syrran och att han därför kollade

     

    Genant för mig 


    Jaha du har köpt nya?
  • enable007
    Anonym (Tjejen) skrev 2020-01-01 22:04:16 följande:

    Jag skämdes ihjäl.. HahaSkulle visa min syster mina ''nya'' bröst och drog upp tröjan.. Så kunde han se i spegelbilden sa han. Han sa att han trodde det var syrran och att han därför kollade

     

    Genant för mig 


    Låt han leka med ?nya? haha
Svar på tråden Tjejens syster såg mig sova naken på hennes soffa..