• Svar på tråden Nu har väl äl varit?
  • Maily

    Ja ser ut som du är på ÄL+6. Jag är på ÄL+4, har liknande kurva. Hur lång cykel har du?

  • Maily

    Jag har bara 26 dagar för det mesta men någon gång har det varit 29. Jag hade ÄL på dag 12 den här månaden dock och i vanliga fall på dag 10 så förmodligen blir det en längre cykel denna månad. Så inte jättestor skillnad på oss :)

    Känner du av något än? Vet att det är väldigt tidigt men läste på någon websida att om man är inte är gravid så försvinner flytningarna ofta efter ÄL är över medan de kan vara kvar i större utsträckning (men med annan konsistens) om man blir gravid. Vet ej om det stämmer, låter lite mysko :P men söker tecken ändå...

  • Onegemensamtbarn

    Slutade med mina p piller i oktober och har mer eller mindre kännt mig gravid sen dess,detta är faktiskt första månaden som jag inte känner något mer än ömma bröst.

    Du då?

  • Maily
    Onegemensamtbarn skrev 2020-01-01 18:54:30 följande:

    Slutade med mina p piller i oktober och har mer eller mindre kännt mig gravid sen dess,detta är faktiskt första månaden som jag inte känner något mer än ömma bröst.

    Du då?


    Är på 4e försöket, mkt symptom i oktober men det blev inget. Har inga symptom alls nu förutom flytningar, hm.
Svar på tråden Nu har väl äl varit?