• Anonym (Shit)

    Nu har jag legat med 30 personer, 27 senaste 4 åren

    Jag reflekterade över mitt singelliv precis. Jag är 32 år och varit sexuellt aktiv sedan jag var 18,5 år. Var med två killar innan jag träffade mitt ex, bara en månad innan, sen var jag tillsammans med exet i 10 år. Nu har jag varit singel i fyra år och legat med ytterligare 27 (!!). Alltså 27 killar på 4 år! Det är i snitt nästan 7 st per år!! Fattar inte hur detta gått till..

    Vad tycker ni? Är det sjukt? Jag undanhåller ofta för kompisar om jag varit med nån. Jag har också slutat räkna men det var 26 när jag slutade.

  • Svar på tråden Nu har jag legat med 30 personer, 27 senaste 4 åren
  • Xzx

    Har man tuttar och en fitta finns det kuk i överflöd.


    Jag förstår inte vad du vill ha sagt? :S

  • Anonym (Jaha)

    Och...?! Hoppas det har varit skönt!

    Orka bry sig om hur många andra legat med.

  • t1000
    Anonym (Shit) skrev 2020-01-02 22:31:04 följande:

    Jag reflekterade över mitt singelliv precis. Jag är 32 år och varit sexuellt aktiv sedan jag var 18,5 år. Var med två killar innan jag träffade mitt ex, bara en månad innan, sen var jag tillsammans med exet i 10 år. Nu har jag varit singel i fyra år och legat med ytterligare 27 (!!). Alltså 27 killar på 4 år! Det är i snitt nästan 7 st per år!! Fattar inte hur detta gått till..

    Vad tycker ni? Är det sjukt? Jag undanhåller ofta för kompisar om jag varit med nån. Jag har också slutat räkna men det var 26 när jag slutade.


    Hur träffar du dom ?
  • Anonym (eh)
    Xzx skrev 2020-01-02 22:33:21 följande:

    Har man tuttar och en fitta finns det kuk i överflöd.


    Jag förstår inte vad du vill ha sagt? :S


    Hon vill väl ha applåder?
  • t1000
    Hugge77 skrev 2020-01-02 22:36:17 följande:

    Så länge du inte gjort något mot din vilja och inte själv ångrar något så är det väl inte sjukt. Bara kul att leva lite... :) Blev själv av med oskulden när jag var 21, träffade min fru när jag blev 30, hade sex med cirkus 150 kvinnor innan henne och ett 20 tal mindre stolta efter henne...


    Hur träffade du dom ? Hade du låga krav?

    De som ligger med så många har jag en uppfattning om att man ligger med allt som rör sig ...
  • Anonym (Vive!)

    Haha, bra jobbat säger jag! Jag pluggade i Uppsala mellan 20 och 25. Hann med 27 personer under den tiden. Hade då också två förhållanden under samma tid. Ett i ca 2,5 år och ett ca 10 månader. Allt var en lek och alla höll på...

    Totalt har jag legat med 32 personer. Senaste 16 åren har jag varit ihop med min man och tänker inte vara otrogen.

  • t1000
    Hugge77 skrev 2020-01-02 22:48:50 följande:

    Det var andra tider då, internet var som en guldgruva, man behövde inte ens dejtingsajter... hade inte låga krav och är inte heller särskilt snygg... hade väl andra egenskaper som lockade... ????


    Jo, vet att internet var lättare på Lunarstorm tiden. Men inte så lätt? Du måste ha suttit konstat på nätet.
  • Anonym (Shit)
    Xzx skrev 2020-01-02 22:33:21 följande:

    Har man tuttar och en fitta finns det kuk i överflöd.

    Jag förstår inte vad du vill ha sagt? :S


    Jag mår dåligt över det..
  • Anonym (Vive!)
    Xzx skrev 2020-01-02 22:33:21 följande:

    Har man tuttar och en fitta finns det kuk i överflöd.

    Jag förstår inte vad du vill ha sagt? :S


    Det där är inte sant. Jag valde bara sådana kukar som satt ihop med snygga killar.
    t1000 skrev 2020-01-02 22:44:21 följande:

    Hur träffade du dom ? Hade du låga krav?

    De som ligger med så många har jag en uppfattning om att man ligger med allt som rör sig ...


    Kunde inte vara mer fel! Nu kan jag såklart inte svara för ts men jag hade mycket höga krav och valde tex bara riktigt snygga och roliga killar med schysst stil. I Uppsala träffar man dem på nation. De som var bäst i sängen hade man som kk också. Tog man hem en kille och något inte klickade brukade iaf jag skicka ut dem innan man hunnit börja.

    Jag brukar inte undanhålla det för mina nära vänner. Det är väl för sjutton inget fel på att gilla sex! De som var singlar längre hann dessutom med råge komma upp i mina siffror.
  • Anonym (Shit)
    Hugge77 skrev 2020-01-02 22:36:17 följande:

    Så länge du inte gjort något mot din vilja och inte själv ångrar något så är det väl inte sjukt. Bara kul att leva lite... :) Blev själv av med oskulden när jag var 21, träffade min fru när jag blev 30, hade sex med cirkus 150 kvinnor innan henne och ett 20 tal mindre stolta efter henne...


    Alltså hade jag varit singel i 10 år och inte varannanvecka-morsa hade jag kommit upp i de talen också. Men grejen är att jag inte vill, men kan inte låta bli..
Svar på tråden Nu har jag legat med 30 personer, 27 senaste 4 åren