• Planerar2020

    Rfsu billiga test. Positivt eller spök?

    Testade idag på ÄL+9, möjligen ÄL+8, och både jag och mannen kan se två linjer. Testlinjen är ju väldigt svag men det finns en rosa/röd antydan och linjen är lika bred som kontrollinjen. Kan även se linjen på armlångt avstånd.

    Hur vanligt är spöktest på dessa? Jag har själv använt de vid mina två tidigare graviditeter men aldrig fått falskt negativt.

  • Svar på tråden Rfsu billiga test. Positivt eller spök?
  • Stoltmoster
    Planerar2020 skrev 2020-01-04 10:11:42 följande:

    Testade idag på ÄL+9, möjligen ÄL+8, och både jag och mannen kan se två linjer. Testlinjen är ju väldigt svag men det finns en rosa/röd antydan och linjen är lika bred som kontrollinjen. Kan även se linjen på armlångt avstånd.

    Hur vanligt är spöktest på dessa? Jag har själv använt de vid mina två tidigare graviditeter men aldrig fått falskt negativt.


    Jag tycker mig se något! Om det inte är tidigt test så tror jag absolut de är något. Jag sitter i samma sits! Dock så har jag testat med apotekets, de är inte testa tidigt och jag är äl+11 tror jag
  • Planerar2020
    Stoltmoster skrev 2020-01-04 10:15:34 följande:

    Jag tycker mig se något! Om det inte är tidigt test så tror jag absolut de är något. Jag sitter i samma sits! Dock så har jag testat med apotekets, de är inte testa tidigt och jag är äl+11 tror jag


    Nej detta är inte något testa tidigt utan ett vanligt test.
  • Stoltmoster
    Planerar2020 skrev 2020-01-04 10:26:06 följande:

    Nej detta är inte något testa tidigt utan ett vanligt test.


    Då ser det lovande ut :)
  • Zebran89
    Planerar2020 skrev 2020-01-04 10:11:42 följande:

    Testade idag på ÄL+9, möjligen ÄL+8, och både jag och mannen kan se två linjer. Testlinjen är ju väldigt svag men det finns en rosa/röd antydan och linjen är lika bred som kontrollinjen. Kan även se linjen på armlångt avstånd.

    Hur vanligt är spöktest på dessa? Jag har själv använt de vid mina två tidigare graviditeter men aldrig fått falskt negativt.


    Dedär är positivt. Bifogar bild på mitt första test

  • Planerar2020
    Chaaaafoooorrrr skrev 2020-01-09 10:18:18 följande:

    Vad tror ni om detta, bim - 5


    Möjligen att jag kan skymta en skugga men väldigt svårt att se på dessa bilder. Vilken ÄLdag är du på?
Svar på tråden Rfsu billiga test. Positivt eller spök?