Inlägg från: Anonym (Understa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Understa)

    Tråden för att dela med sig av sin tempkurva vid plus



    Understa (med blått) är ett plus och blev en liten tjej. Kurvan ovan blev inget men jag har inte tempat hela.

    Ser att jag varit ganska dålig på att tempa rent allmänt när jag blev gravid. Önskar jag vore bättre för nu försöker jag bli gravid igen och kollar runt på andras kurvor :)
  • Anonym (Understa)
    Önskarbebis2020 skrev 2020-01-06 13:26:16 följande:

    Här är min (jag som skrev tidigare till dig gällande låg temp efter ÄL)

    OBS JAG HAR INTE PLUSSAT!!


    Din kurva är ju rätt lik min, jag låg också lågt hela tiden, typ just över coverline när jag plussade sedan. Så det verkar inte som den behöver gå så högt. Jag blir inte klok på hur appen räknar ut när ÄL är heller utan litar bara blint på det, haha.

    Jag har legat högre den här cykeln (är på bim -6) men fick extremdipp idag och gick under coverline. Jättekonstigt. Har en liten förhoppning om att det kan vara implantationsdip men det lär visa sig imorgon om den går upp eller inte... Tror du din dip på 4 DPO kan vara implantationsdip också? Visst ska den kunna komma så tidigt som 4 DPO även om typ 8-9 DPO är vanligare? Hoppas det för din skull för ju tidigare implantation desto mindre risk för MF :)
  • Anonym (Understa)
    Onegemensamtbarn skrev 2020-01-06 14:09:56 följande:

    här är min kurva,inte plussat än jag heller o ganska säker på att mensen kommer snart,är på bim -4 ungefär idag. ligger också bara precis ovanför coverline.

    Igår testade jag och det var tok negativt


    Det där ser ju jättelovande ut! Textboksexempel på möjlig graviditetskurva! :) Jag blir inte förvånad om din temp stiger imorgon.
  • Anonym (Understa)

    Det här är min nuvarande kurva (är på bim -6)

  • Anonym (Understa)
    Onegemensamtbarn skrev 2020-01-07 07:23:00 följande:

    Översta testet igår kväll

    Understa idag på morgonen

    O tempen steg.

    Vågar inte hoppas än. Bim -3 eller -4


    Oh man ser ju ett streck på understa testet!! :D
    Eskobar77 skrev 2020-01-07 08:41:38 följande:

    Vilka appar använder ni?


    Jag använder både fertility friend och natural cycles. De är lite olika, tex tyckte FF att min ÄL var på dag 13 och NC på dag 12...
    Önskarbebis2020 skrev 2020-01-07 08:42:39 följande:

    En fråga till er, tempar ni exakt samma tid varje dag?


    Hyfsat lika, när jag vaknar vid 7... men om jag råkar vakna vid 530 och är kissnödig så tempar jag då för att kunna gå upp sedan. Nu senaste dagarna har det varit prick 7 dock :)
  • Anonym (Understa)


    Min temp gick upp imorse! :D Och inget mer blod... (hade rött blod vid två toabesök som ev var nidis igår). Ser ju lovande ut men vågar inte riktigt hoppas...

    Jag hade molvärk igår under tiden jag blödde men den är också borta nu. Kan det vara så att molvärken var vid implantationen bara? Har inte hört om att det kan komma då och sedan försvinna...
Svar på tråden Tråden för att dela med sig av sin tempkurva vid plus