• Anonym (Undraren03)

    Lång menscykel.. eller gravid?

    Har börjat ha koll på min menscykel sen några månader tillbaka. Hade först 38 dagar imellan, förra månaden var 48 dagar. Fick mens 24:e november, så det var 45 dagar sedan och fortvarande ingen mens. Via 2 olika mensappar stod det att jag skulle ha mens 24:e dec och 6 januari... så förvirrad. Har haft mensvärk sen typ 25,26 dec... Förstår inget. Vad tror ni? Är tacksam över alla svar.

  • Svar på tråden Lång menscykel.. eller gravid?
  • Anonym (gravtest)

    Jag har ibland cykler på 54 dagar... men oftast är de på 30 dagar... det enda du kan göra är att ta ett gravtest och vänta., 

  • Anonym (Undraren03)
    Anonym (gravtest) skrev 2020-01-07 23:57:58 följande:

    Jag har ibland cykler på 54 dagar... men oftast är de på 30 dagar... det enda du kan göra är att ta ett gravtest och vänta., 


    Aha okej, när du har lång menscykel när infaller din äl då? Så jobbigt med långt avstånd mellan mensen, lång väntan....
  • Anonym (gravtest)
    Anonym (gravtest) skrev 2020-01-07 23:57:58 följande:

    Jag har ibland cykler på 54 dagar... men oftast är de på 30 dagar... det enda du kan göra är att ta ett gravtest och vänta., 


    Lite olika, ibland tror jag jag få ägglossning två gånger... Men ja det enklaste är att göra ägglossningstest eller ta temperaturen så vet du.... 
Svar på tråden Lång menscykel.. eller gravid?