• smurf11

    Äggstocksföryngring eller livmoder

    Snälla dela med er av erfarenheter, om ni har gjort PRP på äggstockar eller livmoder!

    Jag skulle bli väldigt tacksam!

  • Svar på tråden Äggstocksföryngring eller livmoder
  • smurf11

    Jag gjorde behandlingen i slutet av november 2019 på Kreta. Jag gjorde på både äggstockar och livmoder. Efter nästa mens ska även AMH prov tas. Vilken dröm om vi lyckas!

  • smurf11

    Jag tror PRP på äggstockarna kostade 1700 euro, livmodern 500 euro och blod till behandlingen och blodtesterna 200 euro. Jag minns inte exakt för vi hyrde rum av dem första natten också. När vi kom dit hade vi samtal med kliniken sedan fick vi gå göra EKG och ta blodtesterna. Sedan efter ett tag fick vi göra själva behandlingen. Allt var klart på några timmar. Vi stannade tre nätter jag och min sambo, det var mysigt. Men man skulle kunna ha varit bara en dag. Och mannen följde ju bara med så. Men jag skriver igen vid nästa provresultat!

  • smurf11

    Om du vill läsa om det, så googla efter Medipass crete där står det om fertilitetsbehandling och PRP. Och det står lite om lyckade behandlingar och tillhörande information.

  • smurf11

    Om du vill läsa om det, så googla efter Medipass crete där står det om fertilitetsbehandling och PRP. Och det står lite om lyckade behandlingar och tillhörande information.

  • smurf11

    Om du vill läsa om det, så googla efter Medipass crete där står det om fertilitetsbehandling och PRP. Och det står lite om lyckade behandlingar och tillhörande information.

  • smurf11

    Vill bara meddela att mina provsvar har förbättrats efter PRP. FSH och LH har sänkts och AMH har höjts!???? Så vi får se hur det går nu! Hoppas!

  • smurf11

    Jag tror de sa cirka 9 månader. Och att det kan vara bra att göra Ivf efter några månader. Men nu vill man nog inte resa, så kanske det är bara att göra det naturligt. Och eventuellt göra om PRP senare, om det inte händer något nu.

Svar på tråden Äggstocksföryngring eller livmoder