• mommadearest

    Hur lägger ni upp era dagar?

    Jag ska läsa på närdistans och är lite nyfiken på hur ni andra som läser på distans eller närdistans lägger upp era dagar? Pluggar ni järnet flera timmar eller lite o sen paus o sen lite igen. Vad gör ni för att ni ska lära er så bra och mycket som möjligt?

    Var så längesedan jag läste så ska bli intressant o se vad som fungerar för mig denna gången.

    Kul att höra hur andra gör :)

  • Svar på tråden Hur lägger ni upp era dagar?
  • Anonym (mmm)

    Jag tokpluggar i typ 6 timmar (korta avbrott för lunch och toabesök). Barnen börjar komma hem från skolan ca kl 15 så sen får jag inte mycket gjort. 

  • Anonym (skolschema)

    Jag pluggar på distans sedan i höstas.

    Jag har valt att följa ett schema från några klasser från en av grundskolorna i närheten. Jag tänkte att det kunde bli en bra och rimlig version även för mig. Jag har tagit 2ans, 5ans och 8ans scheman och väljer beroende på hur jag mår lite och vilket humör barnet är på, då jag har en bebis hemma. Det funkar bra för mig.

  • mommadearest
    Anonym (skolschema) skrev 2020-01-08 17:25:50 följande:

    Jag pluggar på distans sedan i höstas.

    Jag har valt att följa ett schema från några klasser från en av grundskolorna i närheten. Jag tänkte att det kunde bli en bra och rimlig version även för mig. Jag har tagit 2ans, 5ans och 8ans scheman och väljer beroende på hur jag mår lite och vilket humör barnet är på, då jag har en bebis hemma. Det funkar bra för mig.


    Men vad smart! Det låter som en jättebra idé ju.
Svar på tråden Hur lägger ni upp era dagar?