• Familjefaren

    Passande låtar att ha sex till?

    En låt som jag tänker är perfekt är låten Scream if you wanna go faster av Geri Halliwell. Den spelades mycket på radion typ 2001-2002.

    Texten passar perfekt om tjejen rider en. För hon sjunger ju "give me give me some gasoline, and scream if you wanna go faster baby." Så det passar ju perfekt i detta sammanhang.

    Har ni förslag på några fler låtar?

  • Svar på tråden Passande låtar att ha sex till?
  • Anonym (Bolero)

    Maurice Ravels balettstycke, Bolero. Börjar mjukt smekande, rytmiskt, fler och fler instrument kommer in sedan avslutas med ett fantastiskt crescendo, sju minuter långt alldeles perfekt längd.

  • Anonym (Grus i dojjan.)
    Anonym (.) skrev 2020-01-10 10:35:41 följande:

    Nick borgen, den glider in


    Ja, den är fantastisk. Funkar varje gång.
  • Anonym (soul/RB)

    usch vilka förslag, haha

    Nej, här ska det vara musik typ Jaimie Foxx om det ska vara nåt

  • Anonym (soul/RB)
    Familjefaren skrev 2020-01-10 10:21:42 följande:

    En låt som jag tänker är perfekt är låten Scream if you wanna go faster av Geri Halliwell. Den spelades mycket på radion typ 2001-2002.

    Texten passar perfekt om tjejen rider en. För hon sjunger ju "give me give me some gasoline, and scream if you wanna go faster baby." Så det passar ju perfekt i detta sammanhang.

    Har ni förslag på några fler låtar?


    Eh, det handlar väl inte så mycket om texten som att det ska vara en viss känsla i musik om den ska passa till sex? Tycker jag i alla fall. Det ska vara sensuell musik och det är väl inte riktigt vad man förknippar Geri med Glad
  • Dr Börje

    Militärmarscher.

    Exempelvis Björneborgarnas marsch. 

  • Dr Börje

    Militärmarscher.

    Exempelvis Björneborgarnas marsch. 

  • Anonym (Grus i dojjan.)
    Dr Börje skrev 2020-01-10 12:53:39 följande:

    Militärmarscher.

    Exempelvis Björneborgarnas marsch. 


    Funkar också väldigt bra.
Svar på tråden Passande låtar att ha sex till?