Inlägg från: Hanna F |Visa alla inlägg
  • Hanna F

    Köra bil i högklackat

    Alltså vilka sjuka svar att köra i högklackat är inte alls farligt . Har kört i högklackat ända sen jag tog körkort .  Själv sitter jag ganska långt bak så klacken i golvet när jag gasar men i luften när jag bromsar


    Hanna fartdåren persson
  • Hanna F

    Man är inte omogen för man kör i klackar , Det är skönt när man är van och inte alls farligt


    Hanna fartdåren persson
  • Hanna F
    IceKitten skrev 2020-02-18 18:00:20 följande:
    Här är en artikel. Det finns antagligen tusentals fler... Vsg att googla.

    www.wheels24.co.za/Arrive-Safe/OnTheRoad/Driving-in-heels-Why-so-dangerous-20131125
    Så klart det finns artiklar men håller inte med . Är man ingen van klackbärare ska man kanske inte köra i klackar , Men har man alltid klackar så jag har aldrig haft några problem när jag kör i klackar . Super bekvämt  jag hade varit farligare i platta skor
    Hanna fartdåren persson
  • Hanna F

    ">

     

    Här några killar som testar om det är farligt köra i högklackat . 
    Hanna fartdåren persson
  • Hanna F

    ">

     

    Här några killar som testar om det är farligt köra i högklackat . 
    Hanna fartdåren persson
  • Hanna F

    ">

     

    Här några killar som testar om det är farligt köra i högklackat . 
    Hanna fartdåren persson
  • Hanna F

    ">

     

    Här några killar som testar om det är farligt köra i högklackat . 
    Hanna fartdåren persson
  • Hanna F
    IceKitten skrev 2020-02-19 09:09:51 följande:
    Jag är väldigt van vid klackar, jag skulle aldrig köra i dem. Risken för att fastna med klackarna (bland annat) ökar markant.

    Att du har kört i klackar i ett antal år bevisar ingenting. Du bör lära dig lite om statistik.
    Fast statestiken säger det är farligt hur många är det som olyckan orsakats av klackarna  ?  Förstår inte varför du inte kör i dem super bekvämt och nä klacken fastnar inte i pedalerna .                        

    Att b yta till platta varje gång man kör låter omständigt klackar på hemma på med platta till dagis . Sen byta till klackar sen byta igen nä jag kör i de skor jag har för dagen
    Hanna fartdåren persson
  • Hanna F
    Anonymm20 skrev 2020-02-20 13:39:02 följande:
    Det är inte speciellt svårt att ha stående ett var gympasjor i bilen och ha att köra i... dessutom mycket säkrare än att köra i klackar.
    Har bäst känsla när jag kör i högklackat att sen du inte är komfortable med det är en annan sak
    Hanna fartdåren persson
  • Hanna F
    Hanna F skrev 2020-02-20 13:56:12 följande:
    Har bäst känsla när jag kör i högklackat att sen du inte är komfortable med det är en annan sak
    Japp det har jag kör ganska aktivt så visst har jag hamnat i sådana lägen  men inga problem alls 
    Hanna fartdåren persson
  • Hanna F
    Hanna F skrev 2020-02-20 13:57:26 följande:
    Japp det har jag kör ganska aktivt så visst har jag hamnat i sådana lägen  men inga problem alls 
    Haha eller hur Hanna folk fattar ju inte att det faktiskt är skönt att köra i högklackat . Haha med aktivt menar du gasen i botten eller ?
    Maria collovin
  • Hanna F
    Hanna F skrev 2020-02-20 13:57:26 följande:
    Japp det har jag kör ganska aktivt så visst har jag hamnat i sådana lägen  men inga problem alls 
    Haha eller hur Hanna folk fattar ju inte att det faktiskt är skönt att köra i högklackat . Haha med aktivt menar du gasen i botten eller ?
    Maria collovin
  • Hanna F
    IceKitten skrev 2020-02-20 18:42:33 följande:
    Glömd du att byta till anonym? Synd...
    Japp gjorde ju det 
    Hanna fartdåren persson
  • Hanna F
    Nandez skrev 2020-02-20 19:55:23 följande:
    Oj, hade inte kunnat köra med dom klac karna
    Funkar bra har automat 
    Hanna fartdåren persson
  • Hanna F
    Nandez skrev 2020-02-20 19:55:23 följande:
    Oj, hade inte kunnat köra med dom klac karna
    Funkar bra har automat 
    Hanna fartdåren persson
  • Hanna F
    Solarn skrev 2020-02-21 11:35:28 följande:
    Så hur många användare i tråden är du?
    Inga flera alla andra är ju emot mig
    Hanna fartdåren persson
  • Hanna F
    Solarn skrev 2020-02-21 11:35:28 följande:
    Så hur många användare i tråden är du?
    Inga flera alla andra är ju emot mig
    Hanna fartdåren persson
Svar på tråden Köra bil i högklackat