• Anonym (Mannen)

    Frun börjar bli kinky

    Hej,

    Jag har vart ihop med frugan i ca 20 år. Från början var hon väldigt pryd. IDag känns det som det är hon som "tar täten". Det är inte ovanligt att hon ber mig att smiska henne när jag är bakom, typ doggy eller sked.

    Gillar ni tjejer sånt också? 

    Och killarna, brukar ni göra det samt brukar det efterfrågas?

  • Svar på tråden Frun börjar bli kinky
  • Anonym (Grabben bredvid)

    Låter som att hon varit ute och provat på något nytt.

  • Anonym (:-))
    Anonym (Grabben bredvid) skrev 2020-01-10 12:50:17 följande:
    Låter som att hon varit ute och provat på något nytt.
    Aj! Hahaha!
  • KimLinnefeldt

    Det är bara att gratulera, inte alla kvinnor som tar ut svängarna mer i mogen ålder. 

    Jag smiskar, och hon gillar det, i lagom doser.

  • Anonym (Va?)
    Anonym (Mannen) skrev 2020-01-10 12:48:30 följande:

    Hej,

    Jag har vart ihop med frugan i ca 20 år. Från början var hon väldigt pryd. IDag känns det som det är hon som "tar täten". Det är inte ovanligt att hon ber mig att smiska henne när jag är bakom, typ doggy eller sked.

    Gillar ni tjejer sånt också? 

    Och killarna, brukar ni göra det samt brukar det efterfrågas?


    Tycker du att en liten smisk är kinky?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Grabben bredvid) skrev 2020-01-10 12:50:17 följande:

    Låter som att hon varit ute och provat på något nytt.


    Ja, det låter som det. Så sex med andra behöver inte betyda något negativt alla gånger.
  • Underbaraälskade

    Det är väl helt underbart att efter så lång tid fortfarande utforska och pröva nya saker tillsammans,tycker du ska ta det som en komplimang och känna dig stolt att ni har ett sånt bra och öppet förhållande där ni vågar och vill vara öppna och ärliga.
    I dagens samhälle känns det som om dom flesta söker sig till andra för att söka nya inlägg i sexet!

    Tips från oss är att du/ni ska köpa en liten piska,gärna i gummi med många "trådar",fantastisk mångsidig och fungerar från smek till hårda tag,pröva er fram vad som känns bäst och även om det funkar med hårt ena gången så är det inte givet nästa gång.

    Lycka till era "lyckosostar"   SkrattandeFlört

  • Anonym (Härligt)

    Härligt, njut! Underbart att testa nya saker

  • Anonym (Hmmm)
    Underbaraälskade skrev 2020-01-10 17:23:40 följande:

    Det är väl helt underbart att efter så lång tid fortfarande utforska och pröva nya saker tillsammans,tycker du ska ta det som en komplimang och känna dig stolt att ni har ett sånt bra och öppet förhållande där ni vågar och vill vara öppna och ärliga.
    I dagens samhälle känns det som om dom flesta söker sig till andra för att söka nya inlägg i sexet!

    Tips från oss är att du/ni ska köpa en liten piska,gärna i gummi med många "trådar",fantastisk mångsidig och fungerar från smek till hårda tag,pröva er fram vad som känns bäst och även om det funkar med hårt ena gången så är det inte givet nästa gång.

    Lycka till era "lyckosostar"   SkrattandeFlört


    Vi har sådan piska - många tunna trådar av silicon.
    Hon var livrädd när vi köpte den, fokuserade nog på ordet "piska"
    Nu är det just den hon vill hämta ur leksakslådan.
    Tyst
Svar på tråden Frun börjar bli kinky