• Thu 16 Jan 2020 09:38
    481 visningar
    14 svar
    14
    481

    Gravid med nr 2 2020

    Hejsan, vi tänkte också försöka oss på en tvåa nu, våran lilla tjej är nu 8 månader. Tanken va att börja försöka denna cykel som kommer men fick ÄL tidigar denna cykeln som är nu än väntat så blev en smygstart, sitter nu på cd 28 och äl+10 med vad ser ut å vara ett svagt plus.. känns som jag blivit lurad och att de inte stämmer haha.. ska ta nytt imorgon och då även med digitalt eftersom jag inte vågar tro. Våran tjej har varit väldigt lugn så är också lite nervös över att det ska bli helt annan energi med nästa m.m.

    Hur ser det ut för er andra? Har ni koll på när ÄL och eventuell bim och testdag kan vara ? :) kul med fler som försöker med tvåa eller trea också :D

  • Thu 16 Jan 2020 14:18
    #11
    trollkvinna123 skrev 2020-01-16 10:49:48 följande:

    Vad spännande, håller tummarna på att det fortsätter vara positivt.

    Jag har mens just nu, är min första efter förlossningen, så har inte riktigt någon exakt koll. Men om allt skulle vara som förut så har jag bim 10/2. :)


    Testade med cb testa tidigt för en liten stund sen och dör ser man att det är positivt :) hoppas lillbönan vill stanna < 3

    Åh va spännande, första riktiga försöket efter förlossningen då egentligen :D va roligt !
  • Thu 16 Jan 2020 22:34
    #13
    trollkvinna123 skrev 2020-01-16 16:10:06 följande:

    Vad kul, Grattis! :)

    Ja, det är det. Har längtat efter mensen för förata gången i livet. Haha, har velat jobba på ett syskon sedan dottern var 6 månader och hon blir 13 månader om två veckor ca.


    Tack så mycket ! :)

    Haha ja det är ju ytterst sällan som man längtar efter mensen annars ! Skönt att den äntligen kommer igång då :D har du tänkt testa med ÄL test eller sp får att hitta ÄL nu i början eller har du nån annan metod, temp m.m. ? :)
Svar på tråden Gravid med nr 2 2020