• Anonym (Ts)
    Sun 12 Jan 2020 15:23
    183 visningar
    3 svar
    3
    183

    Hur få makt över en person?

    Jag tänder på att ha makt/bestämma över min pojkvän och han tänder på att jag gör det. Helst skulle vi vilja att han var min slav på riktigt men det går ju inte i dagens samhälle.

    Så - har ni tips på sätt/situationer där jag skulle kunna få riktig auktoritet/makt över honom? Vi kan ju rollspela men skulle vilja ta det ett steg längre. Situationer där jag skulle vara hans lärare/instruktör/chef etc eller där han är utelämnad till mig på nåt sätt?

    Han är inte svensk och bor inte här men kommer flytta till mig och söka uppehållstillstånd på anknytning. Ger det mig någon slags maktposition? Eller om vi gifter oss?

    Jag har ett jobb där jag har maktposition men det kräver en utbildning han inte har för att bli anställd och han måste prata svenska vilket han inte gör. Så det går inte.

    Tips? :) och jag skulle aldrig göra nåt för att göra honom illa om jag hade makt, skulle ta bra hand om honom.

  • Svar på tråden Hur få makt över en person?
  • Sun 12 Jan 2020 15:38
    #1

    En liten docka är ett smidigt sätt.

  • Anonym (Ts) Trådstartaren
    Sun 12 Jan 2020 16:38
    #2
    Aikido skrev 2020-01-12 15:38:30 följande:

    En liten docka är ett smidigt sätt.


    Haha ja hade man haft övernaturliga krafter hade detta ju varit lätt ordnat :P
  • Sun 12 Jan 2020 17:00
    #3

    Att du har hand om alla pengar och han får be om att få pengar av dig? Att du bestämmer vad han ska ha för kläder, när han ska (och får) duscha, ha sex och äta m.m.
    Befall honom att ta hand om dig på olika sätt, tvätta ditt hår, klippa dina naglar m.m.
    Vill ni även använda er av bestraffningar om han inte gör som du sagt till honom etc. så går ju det!

Svar på tråden Hur få makt över en person?