• Anonym (Lite förvirrad.)

    I går mötte jag mitt ex.Vi har kommit överrens om att börja om långsamt men han råkade säga en sak som fastnade i mitt huvud.

    I går mötte jag mitt ex efter en lång pause.Vi sa att vi ville starta om.Ta det lugnt och se vart de leder.Då sa han att under pausen så har han mött två tinder kvinnor men de inte blivit mer än vänskap med dem.Han sa att det bara var på vän nivå.Men den ena har han haft kontakt med och planerar en resa med som vänner.Tänkte de åka till Amsterdam.Känns konstigt att börja om och veta detta.Han sa att han har väl rätt till vänner oavsett kön.För mig har det inte varit några problem så länge jag känt dem.Men börja om och få veta så här känns konstigt.Blev illa till mods.

  • Svar på tråden I går mötte jag mitt ex.Vi har kommit överrens om att börja om långsamt men han råkade säga en sak som fastnade i mitt huvud.
  • Kexsmula

    Släpp honom direkt! Han kommer garanterat knulla den där bruden och vänskapssnacket är bara skitsnack från hans sida, lita absolut inte på det!

  • Tonkeryd

    Vore jag du skulle jag glömma det hela. Ni gjorde slut av en anledning och att bara sopa det under mattan p.g.a. att det gått en tid bäddar för katastrof, särskilt med tanke på det han själv sagt.

  • Anonym (Lite förvirrad.)

    Tack i bland behöver man höra detta.Blev skit skumt i går när han sa så.Så ja släpper.

  • Anonym (Lite förvirrad.)

    Tack i bland behöver man höra detta.Blev skit skumt i går när han sa så.Så ja släpper.

  • Anonym (Lite förvirrad.)

    Tack i bland behöver man höra detta.Blev skit skumt i går när han sa så.Så ja släpper.

  • Anonym (Lilla Amelia)

    Gud hade blivit så konfunderad.... iof bra att veta för dig så du kan gå vidare ... så kan han åka med den där bruden....

    Låter som att han vill leka av sig ärligt talat...

  • CitronTulo

    Be honom fundera över vad han egentligen vill och att det inte är okej för dig att han åker på en resa med sin "vän" om ni ska bli ett par igen!

    Han har ju kanske inte planerat att ni skulle börja ses igen och börja om? Så är kanske inte så konstigt om han har hunnit göra andra planer tänker jag.. Men om du nu ska ingå i hans planer så får han väl tänka om igen!

    Vill han ändå åka på sin resa med henne så kanske det inte är läge för er att ta upp er relation igen.

  • Ms anybody

    Det är allmänt känt att Tinder är en app man använder när man letar efter ligg.

    Så gissar på att han och hans tinder dejt tänker ligga i Amsterdam.

  • Anonym (Lite förvirrad.)
    CitronTulo skrev 2020-01-13 07:52:49 följande:

    Be honom fundera över vad han egentligen vill och att det inte är okej för dig att han åker på en resa med sin "vän" om ni ska bli ett par igen!

    Han har ju kanske inte planerat att ni skulle börja ses igen och börja om? Så är kanske inte så konstigt om han har hunnit göra andra planer tänker jag.. Men om du nu ska ingå i hans planer så får han väl tänka om igen!

    Vill han ändå åka på sin resa med henne så kanske det inte är läge för er att ta upp er relation igen.


    Jo han kontaktade mig igen och bad om att träffas.Jag har legat lågt.Men han sa vi tar det lugnt börjar om tar det där i från.Skillnad är väl om det är en gammal vän.Samt att jag känner till vem det är.Det här är en främling.Har också manliga vänner.Men åker inte och reser med dem om jag vill ha en respektfull relation.Det sa nej i magen.Varit en del turer med denna man.
  • Anonym (Lite förvirrad.)
    Ms anybody skrev 2020-01-13 08:03:38 följande:

    Det är allmänt känt att Tinder är en app man använder när man letar efter ligg.

    Så gissar på att han och hans tinder dejt tänker ligga i Amsterdam.


    Jag sa till i dag att det är kört.Inte ok för fem öre och börja om så.Slänga ut en sådan komentar och tro att det är ok.Aldrig mer.Han skulle bli fly förbannad om jag sa samma.
Svar på tråden I går mötte jag mitt ex.Vi har kommit överrens om att börja om långsamt men han råkade säga en sak som fastnade i mitt huvud.