• Anonym (Rädd)

    Längtar efter kärlek

    Hej! Hur sjutton bär man sig åt för att träffa en bra kille/man?? Efter 3 spruckna längre relationer bakom mig och två barn som nu snart är vuxna känner jag mig rätt ensam men även bränd och rädd för att försöka igen. Jag är 45 år men ser yngre ut, många gissar på 35-40. Jag vill ha en trygg och kramsjuk man med mycket humor men vågar inte söka. Och de som visar intresse för mig är nästan alltid yngre män (milf-jägare ????), vilket inte intresserar mig. Varför visar aldrig äldre/jämnåriga män intresse? Och nu menar jag i vardagen, inte på krogen (som jag nästan aldrig är på) eller på nätet. Jag ser bra ut och det är inte ovanligt att män flirtar med mig...men som sagt, bara yngre män. ????

  • Svar på tråden Längtar efter kärlek
  • Anonym (Rädd)

    Kan ti?lägga att jag nu varit singel i ca 2,5 år.

  • Anonym (Rädd)

    Inget jättedramatiskt men har väl valt fel män antar jag. Egoistiska män som inte varit beredda att jobba för en bra relation. Till slut ledsnar jag när jag känner att jag inte prioriteras (och tas för given antar jag)..... Jag är förmodligen alldeles för snäll och då blir jag överkörd. ????

  • Anonym (M)

    Men hur mycket yngre är männen som visar intresse då? En man som är 10 år yngre än dig kan ju bli jättebra eller är de 15-20 år yngre. Enda kruxet är väl barnfrågan om man träffar en yngre.

  • Anonym (Rädd)

    De flesta som visar intresse är väl kring 30 kanske....ofta utan barn och inte ute efter något seriöst men vill gärna ha sex med mig. ???? Jag vill absolut ha sex men i en seriös relation så de går bort. Jag är färdig med barn och dras både intellektuellt och sexuellt till jämnåriga eller äldre män men de verkar av någon anledning inte se mig. Eller så är äldre män fegare.. ? Eller upptagna redan kanske?

    Vet ju om att jag förmodligen måste söka på nätet eller gå på krogen för att öka chanserna att hitta någon men jag blir mest bara irriterad och besviken de gånger jag testat nätdejting tex. Var är de normala/vettiga och seriösa killarna???

  • Anonym (Har en vän)

    Har en manlig vän som är 35 , han Hade varit perfekt för dig.

    Snäll omtänksam

  • Anonym (Rädd)

    Har en vän....jaha...ja det är ju inte lätt att veta. Men en seriös och bra kille antar jag då som redan har barn? Bor vart då i vårt avlånga land? Är ju som jag skrivit lite rädd för en ny relation med men känner ju samtidigt att jag saknar någon att skämma bort med all den kärlek jag trots allt är kapabel till att ge till rätt person. Men hur ska man våga satsa igen. Är rädd att bli sviken. ????

  • Anonym (Har en vän)
    Anonym (Rädd) skrev 2020-01-14 19:09:09 följande:

    Har en vän....jaha...ja det är ju inte lätt att veta. Men en seriös och bra kille antar jag då som redan har barn? Bor vart då i vårt avlånga land? Är ju som jag skrivit lite rädd för en ny relation med men känner ju samtidigt att jag saknar någon att skämma bort med all den kärlek jag trots allt är kapabel till att ge till rätt person. Men hur ska man våga satsa igen. Är rädd att bli sviken. ????


    Han bor i Skåne, inga barn och känner inte att han måste ha egna.

    Jobbar, träffar vänner och längtar efter att slösa sin kärlek till en kvinna.

    Var bor du?
  • Anonym (Rädd)

    Ok Skåne.....och jag bor väldigt långt upp i landet. Nu vet jag inte heller om tanken var att ragga här utan ville väl mest lufta mina tankar och frågan varför äldre män är svårare att få kontakt med....

Svar på tråden Längtar efter kärlek