Varför fungerar familjeliv så dåligt?
Kan vara en möjlig orsak till att det saknas moderatorer.
En annan är ekonomin. Siffrorna är inte de bästa
Vet inte riktigt vad som har hänt, men jag tycker faktiskt att FL plötsligt blivit mycket bättre.
Är det fler som har den känslan eller är det inbillning(önsketänkande från min sida?
FLs mest bannade stalkare är i farten igen med citat från sin egen hatblogg. Varför går det inte att stänga av någon permanent?
Kan ingen säga åt/ banna den där personen som postar inlägg från den tidigare hatbloggaren? Det börjar bli väldigt tjatigt nu och bloggen är nedlagd sen länge.
När jag ska posta ett inlägg får jag detta meddelande:
Har varit borta från forumet ett tag och jag kommer ju omedelbart ihåg varför så fort jag surfar in. Nu precis försvann ett långt inlägg jag skrivit. Det är så märkligt att dom inte kan få forumet att fungera bättre rent tekniskt. Sidorna laddas om, inlägg försvinner mitt i att man håller på att skriva, man loggas ut hela tiden, osv i all evighet.
Det måste vara en riktigt billig och dålig plattform dom valt för forumet. Får så hur länge jag står ut den här svängen.
jag ska (läs "sätta AI på att..") skapa ett forum inatt, för eget bruk men om nån skulle vilja så kan jag låta det bli även ett fungerande öppet forum. det är ba ett par extra meningar åt AI, så spelar mig ingen roll... så det bhvr spela roll för nån annan, annars har jag ingen nytta av att göra det.