• Anonym (Orals­ex är ju så skönt)
    Tue 14 Jan 2020 15:54
    1724 visningar
    36 svar
    36
    1724

    Jag är fixerad av att bli avsugen

    Hej jag gillar oralsex så mycket att jag väljer det förre vanlig sex.

    Min partner tycker om det för det mesta men tycker nog att jag är lite för mycket fixerad vid det.

    Vad tycker ni att jag skall göra?

    Jag kanske borde tagga ner?

  • Svar på tråden Jag är fixerad av att bli avsugen
  • Anonym (Orals­ex är ju så skönt) Trådstartaren
    Tue 14 Jan 2020 16:14
    #2

    Vill gärna men hon ville inte på grund av risken för att få urinvägsinfektion.

    Så det är väldigt tråkigt.....

  • Anonym (Orals­ex är ju så skönt) Trådstartaren
    Tue 14 Jan 2020 16:20
    #4

    För att jag vill att hon suger av mig nästan varje kväll.

    Vi har vi givetvis vanlig sex med.

  • Anonym (Orals­ex är ju så skönt) Trådstartaren
    Tue 14 Jan 2020 19:33
    #8

    Jag tycker att det är väldigt skönt en anorlunda känsla en vanlig sex men absolut borde nog tagga ner.

    Man kan inte äta oxfilé varje dag så att säga som en jämförelse.

  • Anonym (Orals­ex är ju så skönt) Trådstartaren
    Tue 14 Jan 2020 19:52
    #10
    Anonym (Bästa) skrev 2020-01-14 19:49:46 följande:

    Kan man, om man hade en partner som oxå älskar att ge


    Jo men varje dag är ju en överdrift för de flesta!
  • Anonym (Orals­ex är ju så skönt) Trådstartaren
    Wed 15 Jan 2020 06:49
    #14
    Anonym (Fru kuksugare) skrev 2020-01-15 02:32:51 följande:

    Min man är som du. Jag avskyr att suga honom nu, gillar egentligen att suga kuk, men när det känns som allt vi gör bara är en transportsträcka tills han får sin avsugning så är det inte roligt längre. Och nej, han uttrycker det aldrig så, men det märks. Jag vill att han ska njuta av sex med mig, inte bara den väldigt ensidiga avsugningen. Det känns som att det är ett problem för honom om jag njuter samtidigt, allt fokus måste vara på honom och hans kuk. Låt det inte gå så här långt är mitt tips...


    Hej tack för ditt svar. Nä jag och min sambo har väldigt bra vanligt sex också det är viktigt för mig att veta att hon njuter av vårt sexliv med. Jag vill absolut inte vara ego då blir det som du skriver om din man att bara vara fixerad av sin egen sexualitet det är ju väldigt ego.

    Vad säger han om du tar upp detta med honom?
  • Anonym (Orals­ex är ju så skönt) Trådstartaren
    Wed 15 Jan 2020 06:56
    #15
    CitronTulo skrev 2020-01-14 20:24:03 följande:

    Eftersom klitoris och urinrörets öppning sitter väldigt nära varandra så kan man absolut få uvi av oralsex om man är känslig för det!

    TS.. vill du avsluta oralt även när ni ligger så är det inte så kul för din tjej kanske! Men annars och hon gillar att göra det för dig så är det väl inget problem såvida inte hon vill ligga men du bara vill få en avsugning istället..


    Hej nej om vi har vanligt sex avslutar vi nästan aldrig oralt det kan hända om jag inte kommer av det vanliga sexet som hon avsluavslutar med en avsugning.

    Ofta jag som tar initiativ men även hon ibland.

    Kommunikation är ju alltid bra så klart men ibland blir det knäppt speciellt om man är upphetsad är ju lite avtändande att prata när man är på G.
  • Anonym (Orals­ex är ju så skönt) Trådstartaren
    Wed 15 Jan 2020 06:58
    #17
    Anonym (Bästa) skrev 2020-01-14 20:03:39 följande:

    Sant, men man kan kan alltid hoppas på nåt, så jo, chilla med begäret och låt henne komma till dig kanske kan vara bra, alternativ fixa en leksak så hon får lika roligt.


    Bra input tack!

    Leksak låter ju trevligt
  • Anonym (Orals­ex är ju så skönt) Trådstartaren
    Wed 15 Jan 2020 09:36
    #19
    Anonym (Fru kuksugare) skrev 2020-01-15 09:28:13 följande:

    Han säger precis som du, nekar till att avsugningen är målet, men det är ledsamt uppenbart att han känner som du beskriver det i trådstarten - skulle han få välja blir det oralsex (till honom) hellre än samspelssex.


    Men jag skrev ju precis det tidigare att vi har vanlig sex som EJ är syftet med avslut oralt!

    Jag vill som jag också skrev tidigare tillfredsställa min kvinna! Inte som din gubbe!
  • Anonym (Orals­ex är ju så skönt) Trådstartaren
    Wed 15 Jan 2020 09:36
    #20
    Anonym (Fru kuksugare) skrev 2020-01-15 09:28:13 följande:

    Han säger precis som du, nekar till att avsugningen är målet, men det är ledsamt uppenbart att han känner som du beskriver det i trådstarten - skulle han få välja blir det oralsex (till honom) hellre än samspelssex.


    Men jag skrev ju precis det tidigare att vi har vanlig sex som EJ är syftet med avslut oralt!

    Jag vill som jag också skrev tidigare tillfredsställa min kvinna! Inte som din gubbe!
  • Anonym (Orals­ex är ju så skönt) Trådstartaren
    Wed 15 Jan 2020 09:36
    #21
    Anonym (Fru kuksugare) skrev 2020-01-15 09:28:13 följande:

    Han säger precis som du, nekar till att avsugningen är målet, men det är ledsamt uppenbart att han känner som du beskriver det i trådstarten - skulle han få välja blir det oralsex (till honom) hellre än samspelssex.


    Men jag skrev ju precis det tidigare att vi har vanlig sex som EJ är syftet med avslut oralt!

    Jag vill som jag också skrev tidigare tillfredsställa min kvinna! Inte som din gubbe!
  • Anonym (Orals­ex är ju så skönt) Trådstartaren
    Wed 15 Jan 2020 09:36
    #22
    Anonym (Fru kuksugare) skrev 2020-01-15 09:28:13 följande:

    Han säger precis som du, nekar till att avsugningen är målet, men det är ledsamt uppenbart att han känner som du beskriver det i trådstarten - skulle han få välja blir det oralsex (till honom) hellre än samspelssex.


    Men jag skrev ju precis det tidigare att vi har vanlig sex som EJ är syftet med avslut oralt!

    Jag vill som jag också skrev tidigare tillfredsställa min kvinna! Inte som din gubbe!
  • Anonym (Orals­ex är ju så skönt) Trådstartaren
    Wed 15 Jan 2020 09:36
    #23
    Anonym (Fru kuksugare) skrev 2020-01-15 09:28:13 följande:

    Han säger precis som du, nekar till att avsugningen är målet, men det är ledsamt uppenbart att han känner som du beskriver det i trådstarten - skulle han få välja blir det oralsex (till honom) hellre än samspelssex.


    Men jag skrev ju precis det tidigare att vi har vanlig sex som EJ är syftet med avslut oralt!

    Jag vill som jag också skrev tidigare tillfredsställa min kvinna! Inte som din gubbe!
  • Anonym (Orals­ex är ju så skönt) Trådstartaren
    Wed 15 Jan 2020 10:24
    #25
    Anonym (Hmmm) skrev 2020-01-15 10:21:26 följande:

    Du vill tillfredsställa henne ja. Men gör du det? Får hon orgasmer med dig?

    Ensidig njutning kan funka under en relations första månader. Fortsätter det under längre tid kommer hon att ledsna på att aldrig få något tillbaka.


    Ja hon får orgasmer med mig. Hon njuter också. Det är ju som sagt var viktigt för mig att hon har det bra med älskar henne otroligt mycket.
  • Anonym (Orals­ex är ju så skönt) Trådstartaren
    Wed 15 Jan 2020 23:03
    #27
    Anonym (W) skrev 2020-01-15 15:45:40 följande:

    Det är inget fel på dig TS.


    Tack det var snällt skrivet.

    Är nog inga stora fel bara lite för mycket ibland.

    Men det kan ju vi alla vara ibland.

    Viktigt att känna in sinnesstämning och intresse så klart annars mister man lätt den man älskar.
  • Anonym (Orals­ex är ju så skönt) Trådstartaren
    Thu 16 Jan 2020 22:47
    #31
    Anonym (Pricken) skrev 2020-01-16 16:43:39 följande:

    Köp hem lite slicklappar. Sådna som man kan slicka fitta utan att bli orolig. Hygieniskt o enkelt.... Umo brukar gå runt i skolor o prata om sådna. Kan hon få njuta lite också utan oro


    Hej bra tips. Vad menar du med umo?
  • Anonym (Orals­ex är ju så skönt) Trådstartaren
    Thu 16 Jan 2020 22:51
    #32
    KimLinnefeldt skrev 2020-01-16 17:24:32 följande:

    Sexlivet utvecklas och förändras under livet. En kink seglar upp och en annan tonar bort. Bara det inte blir för mycket av en enda sort. Man kan inte bara äta semlor hela året.


    Det ligger väll något i det men oralsex är något som jag alltid har gillat att göra på min partner och även att få det är grymt skön sex helt enkelt.
  • Anonym (Orals­ex är ju så skönt) Trådstartaren
    Fri 31 Jan 2020 02:11
    #35
    Anonym (love it) skrev 2020-01-22 22:53:50 följande:

    Du är helt normal som föredrar oralsex framför vaginalt sex! Jag tror att det är väldigt vanligt både före män och kvinnor att ha oralsex som favorit sextyp. Min fästman gör också det. Han är som du och blir gärna avsugen varje kväll. 

    Det som är bra är att jag älskar att suga av honom! Så vi båda är supernöjda!

    Men det tog ett litet tag innan vi kommunicerade om detta. Jag kände att jag var enformig och tråkig om jag bara sög av honom hela tiden, jag förstod inte hur mycket han gillade det. Och han ville inte fråga om att bli avsugen för att jag inte skulle känna press, han förstod inte hur mycket jag gillade det. 

    Så fråga din tjej om vilken typ av sex som hon gillar, vad hon gillar att du gör med henne och vad hon gillar att göra med dig. Det finns så många normer om hur man ska ha sex i heterosexuella relationer som man låter styra hur man har sex och hindrar en från att experimentera. Man behöver inte ens ha vaginalt sex! 


    Hej min partner gillade tidigare att jag slickade henne men på grund av att hon får urinvägsinfektion väldigt lätt så står hon över det. Hon gillar vanligt samlag med det brukar vi ha några gånger i veckan.

    Jag har slutat att försöka få henne att suga av mig när jag känner att hon är för trött eller inte intresserad just den kvällen utan låter henne mer ta initiativet till att göra det så det är inte lika ofta nu som tidigare men hon gillar att göra det några gånger i veckan.

    En fråga till dig hur kommer det sig att du gillar att suga av din kille så mycket?

    Brukar han slicka dig med?
Svar på tråden Jag är fixerad av att bli avsugen