• Mr K69

    Killar och män

    Först när jag läste tråden så tänkte jag "fy fan så man skäms över att vara man ibland" men så tänkte jag nä "fy fan vad jag är stolt över oss som behandlar kvinnor som våra jämlikar". Jag tror ändå att det finns en lite j***a klick människor i olika grupper som förstör för de andra och tyvärr är det oftast de som syns. De kan gälla i trafiken, olika regioner, olika etniciteter eller som nu män. Så låt inte den där lilla j***a klicken få vinna....Aldrig någonsin i något sammanhang

  • Mr K69
    Anonym (Trembla) skrev 2020-01-14 21:38:46 följande:

    Jag hoppas så mycket att du har rätt, att det är en liten klick bara, men ärligt talat vet jag inte? De tar så stor plats att det känns som att det är de bra männen som är en liten klick... 


    Ja men jag förstår hur du tänker och menar men om man läser eländesmedia och trådar hit och dit så blir det så världen ser ut tillslut.
  • Mr K69
    fluu skrev 2020-01-14 22:08:38 följande:

    Pratar du om Flashback så är det mest en jargong. Hur patetiskt det än är.


    Men allvarligt, får väl vara jargong eller vad fan som helst. Sånt där jävla skitprat gör man bara inte. Undrar vem som håller på med sånt skulle uppskatta om det var ens egen mamma eller syster som det pratas om? För det är faktiskt det de är.....
  • Mr K69
    fluu skrev 2020-01-15 02:45:26 följande:

    Hade det faktiskt varit ett tecken på att de är farliga hade det varit mer än bara patetiskt. Nu är det inte det. Utanför kriminalforumet består Flashback av 75% hittepå och överdrifter. Och så tänker de att de är colla, men undrar varför de inte får några tjejer i verkligheten. Det är patetiskt.


    Nä vet du det är fan inte okej att man överhuvudtaget kommer på tanken att tänka så, och än mindre att på något sätt kommunicera så med någon annan. Varför inte prata tvärtom då? Säga hur stolt man är över den man älskar, prata positivt och känslor. Vill man vara en riktig man så gör det istället...
  • Mr K69
    Anonym (Hmmmmmmm.....) skrev 2020-01-15 10:12:30 följande:

    Tyvärr tror jag att många killar och män är sådana. Innerst inne. Det syns dock bara när de får vara anonyma.


    Kan vara så men jag hoppas innerligt att du har fel. Och märk väl, en liten klick kan förstöra för så många andra.... 100st i en tråd på ett forum och alla kan läsa, miljoner "normalfuntade" ute bland folk som inte syns i forum.. Var kan man läsa om dem? Var kan man läsa om oss som gillar att skämma bort sin fru eller flickvän med kärlek? Var kan man läsa om oss som lämnar ett litet meddelande på badrumsspegeln på morgonen?
Svar på tråden Killar och män