• Svensson33

    Baldejt, gå med vem?

    Jag har ett stort problem. 
    Jag tar studenten till sommaren och lite innan studenten så har vi bal. 
    Jag har tidigare pratat med min tjejkompis (jag är kille) om att gå tillsammans, men nu är det så att jag har gått och blivit kär och vill naturligtvis gå med henne på balen. 

    Så min fråga till er är; hur hade ni gjort?
  • Svar på tråden Baldejt, gå med vem?
  • CitronTulo

    Om du inte har en etablerad relation med tjej nr2 redan så hade jag satsat på att gå med min tjejkompis som jag har bestämt! Vet att saker (relationer och känslor) kan svänga snabbt i din ålder, och vad gör du bara har ett kort förhållande med tjej nr2 och det tar slut innan balen? Då lär du stå ensam istället..

    Nä, håll ditt löfte till din kompis och gå med henne! Skulle inte riskera en bra vänskap med att byta ut henne..

  • honutannick

    Du bör kunna prata med din kompis och förklara, är ett tag kvar, hon kanske också hellre skulle gå med någon annan, men om hib inte har någon annan att gå med bör du gå med henne som bestämt.

    Är den andra tjejen intresserad tillbaka?

  • honutannick

    Du bör kunna prata med din kompis och förklara, är ett tag kvar, hon kanske också hellre skulle gå med någon annan, men om hib inte har någon annan att gå med bör du gå med henne som bestämt.

    Är den andra tjejen intresserad tillbaka?

Svar på tråden Baldejt, gå med vem?