• Anonym (Minska sexköp med människor.)

    Skulle odla fram kroppar utan människohjärna för sexköp vara någon bra idé?

    Skulle odla fram kroppar utan människohjärna för sexköp vara någon bra idé? Hjärnan skulle istället vara en robuthjärna.

    Forskningen pågår att man ska kunna troligen odla fram nya organ iframtiden.

    Sex med robutar är inte samma sak som med människor. Om det blir en riktig människokropp då skulle det likna mer riktig sex.

  • Svar på tråden Skulle odla fram kroppar utan människohjärna för sexköp vara någon bra idé?
  • Anonym (.)

    Män som har sex stoppar kuken i en fitta.
    Kvinnor som har sex gör det med hjärnan.

    Just saying about TS...

  • Anonym (torsk)
    Anonym (Hmmmmmmm.....) skrev 2020-01-20 11:56:01 följande:
    Fast det förändrar inte det faktum att SAMTYCKE inte kan köpas. Den prostituerade går med på att torsken använder henne för sex TROTS att hon inte vill - dvs trots att hon inte samtycker till sex.
    Klart man kan köpa samtycke. Jag går till jobbet TROTS att jag inte vill, för att jag får betalt. 
  • Anonym (Hmmmmmmm.....)
    Anonym (torsk) skrev 2020-01-20 22:22:46 följande:
    Klart man kan köpa samtycke. Jag går till jobbet TROTS att jag inte vill, för att jag får betalt. 
    Att gå till jobbet och att ha sex är inte samma sak. Man kan jobba med sina föräldrar och sina syskon men man har inte sex med dem.

    Samtycke när det gäller sex innebär att man VILL ha sex, inte att man går med på att ha sex. De prostituerade vars kroppar du onanerar med låter dig alltså använda deras kroppar mot en ekonomisk ersättning, men de VILL ju inte ha sex med dig. De ligger (eller vilken ställning du nu föredrar) och hoppas att du ska bli klar så fort som möjligt. De låter dig ha sex med deras kroppar fast de inte vill ha sex. Fattar du?
  • Anonym (torsk)
    Anonym (Hmmmmmmm.....) skrev 2020-01-22 09:39:10 följande:
    Att gå till jobbet och att ha sex är inte samma sak. Man kan jobba med sina föräldrar och sina syskon men man har inte sex med dem.
    Ja det är ju många gynekologdöttrar som går till sin pappa när det är dags för undersökning? Eller går till mammas salong när de ska vaxa fittan? Det finns många jobb man inte utför med familjemedlemmar. 
    Anonym (Hmmmmmmm.....) skrev 2020-01-22 09:39:10 följande:
    Samtycke när det gäller sex innebär att man VILL ha sex, inte att man går med på att ha sex. De prostituerade vars kroppar du onanerar med låter dig alltså använda deras kroppar mot en ekonomisk ersättning, men de VILL ju inte ha sex med dig.
    Det gäller fortfarande alla jobb. Jag VILL inte gå till jobbet, men min arbetsgivare köper mitt samtycke. 
    Anonym (Hmmmmmmm.....) skrev 2020-01-22 09:39:10 följande:
    De ligger (eller vilken ställning du nu föredrar) och hoppas att du ska bli klar så fort som möjligt.
    Man betalar för tiden. Blir jag klar fort brukar de ligga och mysa eller massera en tills tiden är ute. 
    Anonym (Hmmmmmmm.....) skrev 2020-01-22 09:39:10 följande:
    De låter dig ha sex med deras kroppar fast de inte vill ha sex. Fattar du?
    Jag fattar absolut. Precis som att jag gör mitt jobb fast jag inte vill, låter jag min arbetsgivare köpa tjänster av mig som jag utför med min kropp. 
  • Anonym (Lite salt)

    När jag läser sådana här trådar blir jag lite äcklad av män. Finns det män som skulle vara ok med, ja njuta av, sex med någon som ligger still och stel och saknar hjärna?

  • Anonym (Hmmmmmmm.....)
    Anonym (torsk) skrev 2020-01-23 03:12:04 följande:
    Ja det är ju många gynekologdöttrar som går till sin pappa när det är dags för undersökning? Eller går till mammas salong när de ska vaxa fittan? Det finns många jobb man inte utför med familjemedlemmar. 
    Anonym (Hmmmmmmm.....) skrev 2020-01-22 09:39:10 följande:
    Samtycke när det gäller sex innebär att man VILL ha sex, inte att man går med på att ha sex. De prostituerade vars kroppar du onanerar med låter dig alltså använda deras kroppar mot en ekonomisk ersättning, men de VILL ju inte ha sex med dig.
    Det gäller fortfarande alla jobb. Jag VILL inte gå till jobbet, men min arbetsgivare köper mitt samtycke. Man betalar för tiden. Blir jag klar fort brukar de ligga och mysa eller massera en tills tiden är ute. 
    Anonym (Hmmmmmmm.....) skrev 2020-01-22 09:39:10 följande:
    De låter dig ha sex med deras kroppar fast de inte vill ha sex. Fattar du?
    Jag fattar absolut. Precis som att jag gör mitt jobb fast jag inte vill, låter jag min arbetsgivare köpa tjänster av mig som jag utför med min kropp. 
    Jag tror inte att en enda frisk kvinna går till sin pappa om han är gynekolog!

    Att köpa samtycke till sex är lika omöjligt som att köpa trivsel på jobbet. Du går dit för att du måste men det går inte att avtala fram eller betala fram din trivsel. Du verkar ha svårt att förstå vad samtycke innebär när det gäller sex. Samtycke är inte detsamma som 'gå med på' som du verkar tro. Samtycke innebär att vilja dvs vara kåt. De prostituerade du använder är ju inte kåta på dig. De går med på att du använder deras kroppar trots att de inte är kåta.
  • Anonym (Usch ja)
    Anonym (Lite salt) skrev 2020-01-23 05:11:49 följande:

    När jag läser sådana här trådar blir jag lite äcklad av män. Finns det män som skulle vara ok med, ja njuta av, sex med någon som ligger still och stel och saknar hjärna?


    Jag håller med. Men för att besvara din fråga så tyvärr så stämmer det. Det finns ju redan män som kan tänka sig ha sex utan samtycke, eller med någon som en form av affärstransaktion. Dessutom existerar det i princip redan i form av sexdockor.
  • Anonym (Hmmmmmmm.....)
    Anonym (Lite salt) skrev 2020-01-23 05:11:49 följande:

    När jag läser sådana här trådar blir jag lite äcklad av män. Finns det män som skulle vara ok med, ja njuta av, sex med någon som ligger still och stel och saknar hjärna?


    Män har ju sex med prostituerade och då är det ju kropparna de har sex med även om de inte saknar hjärna förstås. Jag gissar att det är detta som är TS utgångspunkt: om de kroppar torskarna har sex med inte har nån hjärna lider de inte av det. Men det rätta är givetvis att få män att sluta se sex som en rättighet.
  • Anonym (Minska sexköp med människor.)
    Anonym (Maria) skrev 2020-01-15 15:25:42 följande:

    De män som efterfrågar sånt bör låsas in på psyk. Inget normalt sexuellt beteende att bara vilja "sätta på något".


    varför säger du såna här saker istället för att diskuterá?
Svar på tråden Skulle odla fram kroppar utan människohjärna för sexköp vara någon bra idé?