• Anonym (Går inte över)

    Varför får han en chans?

    När vi varit tillsammans några månader var han otrogen mot mig med sitt ex. Han vänstrade med henne hela vintern, innan jag tog honom på bar gärning.
    Fortfarande förälskad tog jag honom tillbaka. Bot och bättring lovades förstås. Liksom terapi.
    Men tiden går och jag kan inte släppa det. Jag tänker hela tiden att nu, om en månad, om fem år, så kommer jag hitta honom i famnen på någon annan igen. Planera för framtiden...varför då, liksom? Han kommer ändå bara att förstöra allting.

  • Svar på tråden Varför får han en chans?
  • Anonym (Cilla)

    Jag tog oxå tillbaka. Hände i början av förhållandet. Sen hände det igen och igen och igen och igen..........

  • Anonym (Går inte över)

    Varför tog du tillbaka efter andra?

  • Anonym (Cilla)

    För att han ångrade sig och pratade om att de inte betydde nåt osv....

  • Anonym (op)

    Tycker ofta det är meningslöst att ge en andra chans.Gjorde det själv förra året, efter ett långt uppehåll efter hans otrohet, det verkade jättebra i början, men han tog min förlåtelse för givet direkt, vägrade prata om vad som hänt, och sean blev det plötsligt jätteviktigt att vara ute på krogen jämt, och sedan efter ett år var han otrogen igen. Jag mådde så dåligt av det att jag skulle säga det är inte värt risken.

  • Sarah889

    Dumpa och gå vidare. En läker aldrig från en sådant svek.

  • Anonym (Cilla)

    Läker man från ett tiotal ggr på vårt första år då?

Svar på tråden Varför får han en chans?