• Anonym (Rm)

    Förälskad i kollega

    Jag har kärat ner mig i min kollega som jag alltid haft en bra kontakt med tills för någon månad sen. Då blev allt jätte stelt mellan oss efter en ganska flörtig tid. hon frågade efter bara en dag att det kändes konstigt mellan oss men vad ska jag svara på det mer än att inget är fel. Hon verkar stört skön känns som att vi hade passat ihop jag har barn men är singel inget som hon än vet om. Det är spänning i luften när vi pratar ingen av oss kan direkt hålla ögon kontakt. Kan ju inte förstöra våra arbets relation med att fråga om vi ska hänga en helg när hon är tjej och med alla tankar om att varför skulle hon välja en kille på sitt jobb när det finns så mycket mer att välja på. Vem vet jag kanske bara inbillar mig spänningen mellan oss och dom menings lösa flörtarna eller så tycker hon det bara är spännande efter som jag är förbjuden frukt

  • Svar på tråden Förälskad i kollega
  • Anonym (Rm)

    Vilken normal människa frågar du förresten tycker du om mig mer än som vän när man är i 30 års åldern och jobbar ihop. Lättare sagt än gjort

  • Anonym (Rm)

    För mig känns det svårt att fråga det efter som hon har nekat en kille på jobbet innan och berättar det för alla som jobbar där hade inte klarat att veta att hon gör samma mot mig. Klart att man alltid ska fråga det men det är som sagt lättare sagt än gjort det fattar väll dom flesta annars hade jag ju gjort det

  • Anonym (Rm)

    Det har du ju helt rätt i men man kan ju inte låta bli att undra om hon känner som jag. Dom ledsna blickarna man får typ som att dom säger jag önska att du visste vad jag känner eller prata med mig. Men som sagt jag kan inbilla mig allt hon kanske bara är trött på sitt liv och jobbet kvinnor är svåra

  • Anonym (Rm)

    Jag kanske har för höga tankar om mig själv. Tänker om hon hade varit intresserad kanske hon frågat mig om vi ska ses på helgen eller lägga till mig på sociala medier. Men hon kanske tänker samma om mig. Kan inte sluta tänka

Svar på tråden Förälskad i kollega